Bodhi heeft ook een jas, volgens mij had ze die in Brummen aan.
Wat ik zelf wel belangrijk vind aan een jas, weet natuurlijk niet hoe behaard Jesda's buik is, maar van bodhi niet zo en ze ligt dan alsnog op de koude natte grond. Dus mijn jasje heeft ook een buikflap
Ik vind t zeker in jesda dr geval niet raar om een jasje te kopen/aan te doen. Ik heb ook een jasje voor kenny, hij heeft m alleen nooit aan omdat de pasvorm raar is, hij zakt steeds scheef enzo. Maar is wel een fijn ding qua stof enzo, fleece aan de binnenkant en waterdicht spul aan de buitenkant. Maar volgend seizoen moeten de honden bij ons allemaal 2 uur wachten dus misschien toch maar kijken voor een ander jasje. Gelijk 1 met zo'n buikflap.
EmptyWords
Geplaatst: 21-11-14 21:58
Heb ik weer....kan ik n auto lenen voor morgen, Is die accu kapot
Zo echt groot haha, Kenny heeft maat 45 geloof ik haha, en hij weegt maar 20 kilo meestal schommelt t tussen 20 en 21 kg. Als de dierenwinkel klaar is met verhuizen weer eens wegen
Morgen laatste les van de eg, dan een week geen les en daarna examen.. Ben benieuwd hoe dat zal gaan. Oefenen is zo lastig met Kenny. Bij huis zijn er geen omheinde gebieden waar ik goed met loslopen kan oefenen, alleen 1 open stuk alleen daar luistert ie wel hahaha.
Ik twijfelde voor Levi ook nog voor een jasje, want die gaat 5 december weer kort. Maar weet niet zo goed waar ik moet kijken. Hij heeft het ook wel fris als hij lang moet wachten op koude wedstrijddagen