Wat leeeeuk. Heb ook drie mannen. De twee broertjes zijn enooorm pappig en knuffelig
Veel plezier met de voorbereidingen. Ik maak alles zelf met haakjes, elastiek, fleece en de naaimachine. Zijn sterker dan de frettenhangmatjes uit de dierenwinkel..
Ik kan ook nooit echt fijne sites vinden en mijn speelgoed raakt toch echt op. Ik geef ze nu oude boeken die onverkoopbaar zijn en doosjes. Ook haal ik wel eens wat mandjes bij de action, die zijn ook favoriet.
Kranten, kartonnen doosjes, wc papier en van die papiertjes die je om breekbare dingen krijgt zijn nog steeds favoriet hier. Daar kan geen enkel speelgoed tegenop..
Sputniks zijn hier ook favoriet om in te liggen, ik heb er 2. Mijne knagen er niet op. Ik gebruik zelf hangmatten die ik van aliexpress besteld heb (China), kosten max. $3 per stuk en zijn veel steviger dan de gemiddelde dierenwinkel heeft. Ze zijn dan ook eigenlijk bestemd voor katten, al zou je dat niet zeggen als je het formaat ziet haha.
Qua speelgoed gebruik ik hier ook veel oud papier en zo dat kapot mag. Want rattenspel bestaat voornamelijk uit slopen.
Stuur mams ook nog wel even naar de Action voor die mandjes idd. In de Facebook groep zijn wel wat mensen die voor de hobby knutselen. Kost ook geen drol volgens mij.
Ja klopt. Ga vooral voor kunststof in je oppervlakken. Ik heb het bij vrouwen mogen ondervinden dat er urine in het hout trok en begon te stinken. Nou bij mannen is dat dus nog 10x zo erg.
Het spul dat er bij mij in hangt heeft allemaal al een ophangsysteem, soms haakjes en soms schroeven. Mensen die doehetzelven gebruiken geloof ik vaak haakjes, tierips, ijzerdraad, klemmetjes, dat soort dingen.
Die plastieken ringen waarmee je douchegordijnen ophangt gebruiken wij hier vaak. Favo speelgoed van onze mannen zijn uiteraard de spoetniks, tunnels en papieren zakken.
vevina
Geplaatst: 09-01-17 14:59
Hoi allemaal Ik hoop dat ik in jullie topic mee mag lezen en praten Ik zelf heb 3 rattendamens, Taco, Twix en Tosti
Ik kan wel janken, ik heb vandaag bij Sok een bult ontdekt Ze zijn nu om en na bij 1 jaar en 3 maanden oud, ik had het graag nog even willen uitstellen