Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xDenies schreef:Ah wat ziet dat er goed uit met de nieuwe pup. volgens mij is die voor de duvel niet bang!
Kaus schreef:Kabayo, ik heb goeie ervaring met dierenziekenhuis Drachten. Wij hebben daar toen PL laten testen en was allemaal heel netjes en professioneel.
Ik denk dat wij naar die ene DA gaan voor foto's. Kiwi weet de naam wel. Kan er even niet opkomenPrijzen van DA's hier liepen op tot €600 onofficieel
kiwiwitje schreef:Ja ik vind dat dus zo dubbel. Als de foto’s niet goed zijn worden ze afgekeurd. Dus in zekere zin moeten ze overal dezelfde kwaliteit bieden.. en dan vind ik t zonde van mn geld om daar meer bij te betalen.
Ik verwacht dat wij over ruim een jaar met beide naar putten gaan. Maar dat is ook omdat ze daar PL mogen en daarmee ook goedkoper zijn dan naar meerdere artsen rijden +wat die er daar voor vragen.
Nu is putten ook een goede. En ik ken dan weer fokkers die ze in de kliniek in best helemaal geweldig vinden.
Qua rontgen geen problemen met ze. Maar verder ben ik er geen fan van
XxDiandraxX schreef:Ik was bij kenai ook rond de 400euro kwijt (2016). De dames duurt nog even voor die aan de beurt zijn..
Vandaag prim weer eens bij gepakt, die mag zaterdag naar show dus vast geknipt en gekamt.. En ja, ik ben beetje lui dus op de keukentafel terwijl ik in de schuur een trimtafel heb (maar geen krukje nog..)
[ [url=m/uFB8n5.jpg]Afbeelding[/url] ]
xLaraaj schreef:KimD: heb jij geen sheltie ofz met kei veel haar?
kiwiwitje schreef:Ik vind de Merles toch net allemaal minder. Prim is veel chiquer (maar dat wist je al)
Ik maakte van de week al de grap hier thuis dat het tijd word voor een lading volwassen teefjes. Ik krijg nog zoveel berichten nav het eerste nest.. *zoekt een verbaasde smiley*
Maar ik houd het voorlopig bij Chicka en Djessey
Zoe_97 schreef:Ik zou ook volwassen teven kunnen gebruiken hahahah. Als ik de “laat me zeker weten als het zover is” mensen erbij optel dan zou aelynn een stuk of 15 pups moeten hebben.
KimD schreef:kiwiwitje schreef:Ik vind de Merles toch net allemaal minder. Prim is veel chiquer (maar dat wist je al)
Ik maakte van de week al de grap hier thuis dat het tijd word voor een lading volwassen teefjes. Ik krijg nog zoveel berichten nav het eerste nest.. *zoekt een verbaasde smiley*
Maar ik houd het voorlopig bij Chicka en DjesseyZoe_97 schreef:Ik zou ook volwassen teven kunnen gebruiken hahahah. Als ik de “laat me zeker weten als het zover is” mensen erbij optel dan zou aelynn een stuk of 15 pups moeten hebben.
Is hier ook inderdaad, maar het is altijd maar zien wie daadwerkelijk de daad bij het woord voegt. En nu al ervoor betalen wil ik echt niet, stel het lukt niet, of het is helemaal niet wat verwacht wordt oid dan kun je dan weer allemaal regelen.
Serieus geïnteresseerde heb ik wel allemaal netjes in een bestand verzameld, inclusief hun interesses, wensen en een stukje info.