Zoals vandaag weet ik dat ze 3uur gaat spelen met die andere auss. Dus ben niet gaan wandelen. En ik weet dat ze goed gaat slapen vanavond

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:Met een herder vind ik dat ook iets anders, daar moet je gewoon voorzichtiger mee zijn dan de meeste andere rassen hier in het topic.
Herders zijn zo gevoelig voor kwaaltjes aan heupen, ellebogen of rug. Daar zou ik zelf zeker rustiger mee doen dan dat ik met onze rassen nu heb gedaan.
Kaus schreef:Huh Azmay, ik snap het niet helemaal meer? Heb jij nu de helft van het nest bij jou thuis en de andere helft bij je ouders met de mama? Kon het niet helemaal terug vinden in je berichten.
Boef is leukMeer foto's
fannetje schreef:Leuke boef Ipsilonka, heb je ook een foto van nu? Hij zal vast een stuk groter zijn inmiddels.
Azmay, leuk dat mams komt spelen. Maar uh, dat het gras zo groen is tussen de tegels verbaasd mij wel, of krijgt het regelmatig water of zo?
Azmay schreef:fannetje schreef:Leuke boef Ipsilonka, heb je ook een foto van nu? Hij zal vast een stuk groter zijn inmiddels.
Azmay, leuk dat mams komt spelen. Maar uh, dat het gras zo groen is tussen de tegels verbaasd mij wel, of krijgt het regelmatig water of zo?
Wij geven het onkruid zelden water
Het gras in de wei is ook nog groen als het niet is aangevreten en in de berm is het zelfs nog aan het groeien geweest. Zitten op klei leem grond dat zal misschien schelen. Hebben wel hard regen nodig ook hier.