Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

), een klein hondenmandje hihi en verder nog 2 balen hooi en een zak voer .. Oeps, soms moet je ze verwennen he!
enige nadeel is dat max echt in alles bijt.... Echt alles... Inclusief giftige planten en mensen
als ze een ram was, kon ik haar uit mijn hoofd zetten... Tycho schreef:Ja en op de vorige pagina is ook zo'n dolgelukkig door de dierenarts weer bij elkaar genaaid konijn te zien. Ik hoop voor jou dat alles zo "leuk" blijft gaan.
Mijn ervaring is dat veel samenwonende konijnen vatbaarder zijn om ziek te worden door stress. Ik hoor namelijk regelmatig wat terug van de mensen die bij mij dieren hebben gekocht. Ik kan zeggen dat konijnen die naast elkaar wonen ouder worden dan dieren die verplicht een hok delen. Elkaar zien, ja ben ik voor , samen in een hok met ren nee.
ik heb al best wat koppels gehad en veel gekoppeld. Maar er zijn maar weinig konijnen ziek geweest. Ik denk niet dat konijnen ziek worden door andere konijnen. Stress? Ja dat geloof ik wel als tweee konijnen (of meer) samen zitten die elkaar totaal niet trekken. Maar dat is met alle diersoorten, ook niet alle honden of paarden kunnen samen.

daar hebben we max ook vandaan
welke opvang?