Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
petitparis schreef:@kiwitje:Als fokker kies je vaak met reden voor een bepaald type voer en dat je daar je pups op afspeent. Maar ergens heb je toch ook de "verplichting" een pup af te levern die zo goed mogelijk voorbereid is voor zijn zijn volwassen leven en daar hoort imo ook bij dat je pups "meer" kennen dan alleen hun brokken...
bv vriendin zweert bij kvv en speent haar pups hier ook op af, maar haar pups krijgen in de laatste 2 weken wel af en toe een paar brokjes van verschillende fabrikanten (zowel koud geperst als geëxpandeerd) en al helemaal als een van de pupkopers aangeeft kvv niet te zien zitten.
Want kieskeurigheid zit er toch deels in (hebben we kunnen vast stellen bij 4 weken oude pups)
Evel_Knievel schreef:Pffff voerkeuzestress.....breek me de bek niet open :’)
Enzo staat nu op volwassen brok van Cavom. Hij is nu van 4x poepen op een dag naar 3x poepen op een dag gegaan. Zou graag een brok voeren met meer vlees maar daar zit vaak al te vaak te veel calcium in voor een groeiende hond. Als aanvulling op zijn huidige brok krijgt hij ook zo nu en dan Smuldier. Orijen klinkt als een hele fijne brok maar die vind ik echt te duur.
DearDarling schreef:Evel_Knievel schreef:Pffff voerkeuzestress.....breek me de bek niet open :’)
Enzo staat nu op volwassen brok van Cavom. Hij is nu van 4x poepen op een dag naar 3x poepen op een dag gegaan. Zou graag een brok voeren met meer vlees maar daar zit vaak al te vaak te veel calcium in voor een groeiende hond. Als aanvulling op zijn huidige brok krijgt hij ook zo nu en dan Smuldier. Orijen klinkt als een hele fijne brok maar die vind ik echt te duur.
Pfff ja dat had ik dus met DLG, teveel calcium... Acana is idd ook flink aan de prijs maargoed.. je moet wat he![]()
Wil uiteindelijk als ze ouder is wel op een wat goedkopere brok want het wordt wel erg duur met Acana.
Mijn andere hond, 3 jarige Shih Tzu (zelf gefokt) die staat nog op farmfood, zij doet het prima dus dat laat ik zo.
Babs kreeg bij de fokker ook alleen KVV en beperkt water... tja ieder zo zijn eigen ideeen maar ze heeft echt moeten wennen aan dingen met structuur (brokken, snoepjes etc)
en de eerste 2 weken dronk ze als een malle, ik denk omdat ze dacht dat ze niets meer zou krijgen met als resultaat dat ik letterlijk om het halfuur buiten liep
@Evel_Knievel Pfff ik ben zo verliefd op Enzo, heb je vorige topic over het slopen ook gevolgd. Respect hoeveel jij voor je hond(en) overhebt!!
@kiwiwitje Welkom dan! voor het echie!! Wat een gave honden heb je!![]()
Hoe groot zijn die Wolf of Wilderness brokken? Als ze het niet goed gaat doen op Acana wordt dat de volgende optie