Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Aurelia schreef:Loopt hij zelf ook buiten of alleen met jullie wandelen?
Wat sneu van Joyamaar leuk dat je er toch een kitten bij hebt.
Bij ons stond gisteren avond toen ik thuis kwam en blijkbaar eergisteren toen mijn vriend thuis kwam een kat voor de deur. Ik snap er niks van, nog niet eerder gezien. Hij keek door het raam van ik wil naar binnennnnn en toen ik de deur open deed wilde hij ook naar binnen glippen. Hij(/zij) zag er goed verzorgd uit en was super lief. Hij heeft echt nog een kwartier/half uur voor de deur gezeten. Doen ze dat vaker?
Is hij bij het verkeerde huis? Lijkt me dat ze dat toch wel weten.. Ik weet zeker dat de vorige bewoners geen kat hadden.
milatje schreef:Hoi hoi. Zondag heb ik mijn lieve vriendinnetje opgehaald die vanaf Kreta kwam. Helaas viel het onwijs tegen wat ze gegroeid en aangekomen was. Ze zat niet lekker in d'r velletje en de vlucht is wss funest geweest voor haar...
Ik heb gister moeten besluiten om haar in te laten slapen. Ze is 4 daagjes bij mij geweest en heb flink met haar geknuffeld, maar dit was niet dier waardig. Gisteravond hebben wij haar begraven...
Het leukere nieuws is dat wij dinsdag zijn wezen kijken voor een tweede vriendinnetje en die ook direct geadopteerd hebben. Dus er loopt hier nu wel een kitten (Lotte) rond. En wat een verschil met Joya.. Lekker spelen en ondeugend zijn. Maar ook heerlijk willen knuffelen.
Heel verdrietig dat het niet zo heeft mogen zijn met Joya en dat ze er toch voor gekozen hebben om haar met flink ondergewicht en kwaaltjes te laten vliegen...