Kittenkletstopic!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Reeltje_5

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 14:38

Hihi lekker op de bank!

Oooh nog 3 nachten slapen!! Morgen kattenbak vulling halen dan zijn we compleetttt

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 17:24

Mijn baby is er nu bijna een week! <3 Zijn enorm gek op hem en hij doet het fantastisch zonder zijn mama en broertjes. Heerlijk ventje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 17:32

Aww zo schattig! :D

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 17:37

Ohhhhh Unseen, wat een geweldig ding! Ik zeg net tegen mijn vriend als we nog eens een ander ras erbij willen wil ik er zo eentje, superleuk! :D

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 18:08

@Unseen wat een knapperd zeg! daar word je gelijk verliefd op.

Ikke had vandaag een drukke dag.
We maken dagelijks een boswandeling en hij was druk met in bijna elke boom klimmen die we tegen kwamen.
Afbeelding

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 18:54

Knapperd!!

Wat geinig! Loopt hij ook echt mee?

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 19:21

Ohh die is leuk Unseen, is hij echt zo zacht als hij eruit zien? :D Wat voor ras is het?

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 20:45

Hihi dank jullie voor de leuke reacties :D

@_Karlijn, ja hij is echt heel erg snoezig zacht! Hopelijk blijft dat en is het niet alleen zijn baby-vachtje <3 Otis is een Abessijn *D

@Pelryo, wauw loopt hij los met je mee door het bos? Wat gezellig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-15 23:59

Unseen wat een knapperd!

Pelryo wat grappig loopt zo mee?

Ik voel me slechte vrouw , elke keer als ik naar binnen ga vanuit buiten staat meneer voor de deur. En bliksemsnel rennen naar buiten , en al 2 keer had ik zijn staart te pakken en trok er zelfs aan :(

Misschien is hij er klaar voor , is nu 15 weken/bijna 4 maanden. Had liever tot na oud en nieuw gewacht maar dit werkt op mijn zenuwen

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 00:21

Ja Ikke loopt gewoon los mee. Luistert heel goed. Mijn bouvier loopt ook mee en samen zijn we een soort team. Vandaar dat hij blijft. Hondlief is zo lief voor hem. Tolereert al Ikke zn sprongen op hem etc. Als Ikke in een boom klimt pakt hij een stok en gaat naast de boom liggen kauwen, tot zijn vriendje klaar is met spelen en dan wandelen ze weer door <3

@Rebecca;Wel vervelend dat je katertje al naar buiten wilt. Heb je een afgeschermde tuin of is het echt buiten? Kan je niet met hem mee ontdekken of zal hij met een van je andere katten meelopen misschien?
Liever aan zn staartje getrokken dan plat :(:)

meisje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 08:33

Pelryo super gaaf is dat! Wou dat dushi dat kon!

@unseen; die is leuk!! <3 wat is dat voor ras?

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 08:43

Ik lees straks even bij maat plaats hier even een linkje van een topic dat ik net opende. Wie weet hebben jullie tips. [BB] Kat krabt behang

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 09:51

Hoi hoi. Zondag heb ik mijn lieve vriendinnetje opgehaald die vanaf Kreta kwam. Helaas viel het onwijs tegen wat ze gegroeid en aangekomen was. Ze zat niet lekker in d'r velletje en de vlucht is wss funest geweest voor haar...
Ik heb gister moeten besluiten om haar in te laten slapen. Ze is 4 daagjes bij mij geweest en heb flink met haar geknuffeld, maar dit was niet dier waardig. Gisteravond hebben wij haar begraven...

Het leukere nieuws is dat wij dinsdag zijn wezen kijken voor een tweede vriendinnetje en die ook direct geadopteerd hebben. Dus er loopt hier nu wel een kitten (Lotte) rond. En wat een verschil met Joya.. Lekker spelen en ondeugend zijn. Maar ook heerlijk willen knuffelen.

Heel verdrietig dat het niet zo heeft mogen zijn met Joya en dat ze er toch voor gekozen hebben om haar met flink ondergewicht en kwaaltjes te laten vliegen...

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 10:03

dat is inderdaad een slechte zaak zeg, sneu voor het poesje

en fijn dat je nu toch een lief klein hummeltje er bij hebt

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 10:14

Loopt hij zelf ook buiten of alleen met jullie wandelen?

Wat sneu van Joya :( maar leuk dat je er toch een kitten bij hebt.

Bij ons stond gisteren avond toen ik thuis kwam en blijkbaar eergisteren toen mijn vriend thuis kwam een kat voor de deur. Ik snap er niks van, nog niet eerder gezien. Hij keek door het raam van ik wil naar binnennnnn en toen ik de deur open deed wilde hij ook naar binnen glippen. Hij(/zij) zag er goed verzorgd uit en was super lief. Hij heeft echt nog een kwartier/half uur voor de deur gezeten. Doen ze dat vaker?
Is hij bij het verkeerde huis? Lijkt me dat ze dat toch wel weten.. Ik weet zeker dat de vorige bewoners geen kat hadden.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 10:15

Aurelia schreef:
Loopt hij zelf ook buiten of alleen met jullie wandelen?

Wat sneu van Joya :( maar leuk dat je er toch een kitten bij hebt.

Bij ons stond gisteren avond toen ik thuis kwam en blijkbaar eergisteren toen mijn vriend thuis kwam een kat voor de deur. Ik snap er niks van, nog niet eerder gezien. Hij keek door het raam van ik wil naar binnennnnn en toen ik de deur open deed wilde hij ook naar binnen glippen. Hij(/zij) zag er goed verzorgd uit en was super lief. Hij heeft echt nog een kwartier/half uur voor de deur gezeten. Doen ze dat vaker?
Is hij bij het verkeerde huis? Lijkt me dat ze dat toch wel weten.. Ik weet zeker dat de vorige bewoners geen kat hadden.

Misschien kwam hij gewoon even aandacht zoeken, omdat baasjes niet thuis zijn?

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 11:13

Gebeurt bij ons ook regelmatig Aurelia. Zijn de katten van een paar huizen verderop die bij ons aandacht komen vragen. Aai over hun koppie en daarna weer met rust laten zodat ze terug naar huis gaan.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 11:31

Wij hebben hier op het werk ook een kat die af en toe aan komt waaien, heel gezellig. Na een tijdje gaat hij weer weg.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 12:02

milatje schreef:
Hoi hoi. Zondag heb ik mijn lieve vriendinnetje opgehaald die vanaf Kreta kwam. Helaas viel het onwijs tegen wat ze gegroeid en aangekomen was. Ze zat niet lekker in d'r velletje en de vlucht is wss funest geweest voor haar...
Ik heb gister moeten besluiten om haar in te laten slapen. Ze is 4 daagjes bij mij geweest en heb flink met haar geknuffeld, maar dit was niet dier waardig. Gisteravond hebben wij haar begraven...

Het leukere nieuws is dat wij dinsdag zijn wezen kijken voor een tweede vriendinnetje en die ook direct geadopteerd hebben. Dus er loopt hier nu wel een kitten (Lotte) rond. En wat een verschil met Joya.. Lekker spelen en ondeugend zijn. Maar ook heerlijk willen knuffelen.

Heel verdrietig dat het niet zo heeft mogen zijn met Joya en dat ze er toch voor gekozen hebben om haar met flink ondergewicht en kwaaltjes te laten vliegen...

Ach gut nee he! Wat sneu! Wil je zo'n beestje graag redden en dan is ze er eindelijk, denk je dat het goedkomt en dan is ze niet te redden. :n

Wel fijn dat je het andere poesje hebt genomen, dat was ook echt een dropje om te zien. Gaan jullie wel alsnog voor een tweede kitten of laten jullie het even zo?

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 12:05

Echt heel sneu he!
Tzt gaan wij wel kijken voor een kitten erbij. Echter heeft Lotte ontstoken oogjes dus die moet daar eerst vanaf komen! Ze heeft nu o.a. een ab kuur

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 15:43

Ik denk niet dat er iets van te maken valt omdat het te klein is, maar hoeveel denken jullie er te zien?

Afbeelding

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 15:50

Wat sneu milatje gelukkig heeft ze dan op het laatst nog liefde gekent van jullie!

haha zie vanalles yom maar geen kittens :') Ik zeg 5?

Ik zag geregeld op fb voorbij komen dat katten er niet van houden naast hun eten te drinken... Ben het eens gaan uittesten heb nu 2 andere drinkplaatsen en Mao drinkt echt meer. :)

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 16:15

Ach wat sneu. Die hadden ze dus helemaal niet mogen laten vliegen.. Hopelijk bied de nieuwe kitten wat troost.

Oeh, lastige Yom. Stuk of 7 denk ik.

Yom

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 16:23

Het is niet te doen met deze foto vrees ik. We hebben er 5 kunnen tellen dus ik ga voor 5 en 1 verstopte *\o/*

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-15 19:33

Ik ben heel benieuwd! :)) Wanneer is het zover?

Pfff, af en toe vraag je je toch af waar mensen hun dierenhart hebben zitten.. 9 jarige kat op MP, ze willen er zo graag vanaf dat ze je er €100!! bijgeven als je d'r komt halen :n