maar alle begrip als je versturen niet ziet zitten hoor. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wendy_Komen schreef:Zou ik me even moeten inlezen over verzenden, maar als het theoretisch kan vind ik het geen probleem.
als het teveel stress oplevert voor de beestjes, geen probleem om het niet te laten doorgaan he.

Für Elise dus.. 
Veel neurologische aandoeningen zitten daarin helaas Anke98 schreef:Wat een prachtig diertje, pas alleen wel op de gezondheid ivm de spider morfVeel neurologische aandoeningen zitten daarin helaas
Een vriend van mij had een wobbler in een terrarium zitten. Is daarna wat hobbymatig gaan kweken en heeft een racksysteem opgezet. Wobbler ging ook mee on het rack en je zag er niks meer aan. 

Daar had ik bij mijn haakneus ook schrik voor, je hoort dat het soms slechte eters kunnen zijn. Nu, die van mij eet alles wat los en vast zit...
ik zou dood ongerust zijn! Wel een hele opluchting voor jou waarschijnlijk.
gelukkig is de verstopping over en is hij weer happy.
en ze groeien als kool
hopelijk gaan die nu flink voortplanten, hebben ze weer wat lekkers. De kevertjes zijn wel echt mega schattig. En brommen echt heel luid.
na wat uitval bij de kleintjes (mm's groot) nu 8 mooie grote Triops. Ze zijn zich alweer aan het voortplanten (je ziet de rode eitjes in de hoek liggen). Eentje heb ik in de vijver gedaan, benieuwd of die daar ook voor nageslacht gaat zorgen (het zijn Belgische, inheemse Triops!)

en gewoon flink wennen aan alles.