Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb nu een oven bakje van de IKEA en dat gaat al wat beter

EarthFocus schreef:Loolotte schreef:Ik heb ook houten plateaus maar heb inderdaad wel echt regelmatig last van de geur.. Ik vind kunststof alleen gewoon echt heel lelijkDus ik probeer deze maar gewoon zo goed mogelijk schoon te houden, en altijd als ik thuis ben het raam open
Je hebt op fretten.nl ook gekleurde plateaus. Ik vind het echt super gezellig eruit zien!
Ik heb 3 lichtblauwe en een roze.
En volgens mij hebben ze nu oranje en turqoise kleur plateaus te koop!
bedankt!

Ik maak het met de hand, de naaimachine doet het 9 vd 10 keer niet. En met lijm gaat het wel snel, maar het wordt niet zo mooi
Sorry, maar ik wil eventueel alleen de rat, de rest mag je zelf houden. Ze is sowieso niet erg huisdiervriendelijk

ze slapen graag op het randje en kukelen dan vooruit naar beneden. Kennen jullie dit ook? Moet ik het zo laten? Ik weet t niet zo goed. Ze houden er niks aan over trouwens, behalve een deuk in hun ego. 
) en ik zag dat een van de twee (Sok) een klein korstje rond haar oogje had. Haar oogje zelf is niet vies of ze knijpt er heel erg mee, dus ik hou het even goed in de gaten. Is schoonmaken of iets misschien een idee? Al ben ik daar niet zo dol op, ik laat ze het liever zelf verzorgen

Is er wat te doen aan poryfine?
Een check bij de dierenarts kan dan geen kwaad.
maar zover ik iedereen hoor, staan ze het niet.