Ontzettend bizar, maar ik heb zojuist mijn konijnen weg mogen brengen naar het Walhalla! Echt .. sérieus .. wauw! Alles wat ik maar voor ze had kunnen bedenken

Omdat ik niet wist hoe lang het zou gaan duren voor de opvang, en ze daar natuurlijk ook dan weer moeten verhuizen, besloot ik om een advertentie op marktplaats te zetten. Zeker niet gratis of dergelijk en gewoon hele beknopte informatie. In deze tijd, en via marktplaats, had ik eigenlijk niets verwacht. Tot ik vanochtend wakker werd met een heel geïnteresseerd berichtje met allemaal vragen. We zijn aan de praat geraakt en op een begeven moment kreeg ik foto's toegestuurd en van het één kwam het ander.
Mijn konijnen hebben voor het boeren leven gekozen en zitten nu in een gigantisch grote ren met geitjes en wat kippetjes op een boerderij. De ren is echt ENORM! Er staat ook een grote trampoline in waar ze bijvoorbeeld onder kunnen schuilen. Meerdere schuilhokken en er zal best nog wel wat verandert worden in de loop der tijd.
Een ontzettend net opgevoed kereltje van 14 is nu hun nieuwe eigenaar. Alle spullen die ik van ze had heb ik meegegeven (vervoersbox, bodembedekking, lading wilgentakken, icepods etc) en ik weet hoe dan ook dat ze het hier fantastisch gaan krijgen. Hij vond het leuk om mij op de hoogte te houden; nou prima!
En het grappige … 12,5 jaar geleden heb ik bij zijn oom onze hond Lupa aangeschaft .. hoe toevallig.

Hier een foto van 1/10e van de ren met de schuilhokken (je kan alleen zo niet goed zien dat het ruime hokjes zijn) & ach het is toch puur om te schuilen. Er staat nog meer verderop in het landje maar dan moeten ze wel het lef verzameld hebben om over te steken. Dat gaat vast goed komen want één van de dames was al op onderzoek gegaan.
Ik had het niet beter voor ze kunnen bedenken

Ik ga jullie dus ook weer verlaten in het topic. Heel veel geluk met jullie bunnies!