59 cm al, damn, voor een teef inderdaad groot. Hoe oud is Karma?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Wat gaaf, dat filmpje! Ziet er wel wat fanatieker uit dan op de foto's ja![]()
Hier is het met twee al even worstelen om rustig de deur uit te komen en de lift in te gaan en zo. Maar we hebben ook wel een heule smalle deurHeb drie weken de tijd om het ze te leren.
Met welke leeftijd gaan jullie fietsen met pups van Dexters maat (dus geen reuze honden, die zijn pas veel later volgroeid). Ik zat te denken aan een maand of 10/11 zoals de fysio ook zei. En dan echt puur leren en korte stukjes, bij voorkeur op zachte grond. Maar misschien dat hier mensen zijn die het veel eerder/later doen?
ZoZenn schreef:Wat een awesoooooome filmpje! Ik vond het wel eng worden bij dat stuk met die bomen zo dicht bij elkaar. Zit er zelf ook over na te denken, is wel iets voor Aj later. Fiets leek me makkelijker, je gaat ook echt hard!
Billy1970 schreef:Leuke filmpjes dierenfan! Gaat wel hard zeg! Heb je dan een step met vering, of zonder?
Onze pup is nu 6 weken, en groeit echt als kool!
In de toekomst wil ik zeker gaan steppen met hem, de step heb ik in elk geval al. Alleen weet ik nu nog niet of ik liever niet de hond naast de step laat meelopen dan, dan moet ik zelf ook nog wat doen heb ik het idee...
Maar dat zien we tegen die tijd wel, eerst maar eens opgroeien natuurlijk. Nog twee weekjes en dan is hij thuis, kan bijna niet meer wachten!