Eoweyn_x schreef:Je begint over mijn gestorven konijnen, je vormt zomaar een conclusie over MarlindeRooz haar konijnen, je begint over mijn konijn die aan elkaar "genaaid" is... Terwijl de verhalen over mijn overleden konijnen, over de rammen van MarlindeRooz en over Lotje bekend zijn. Het is gewoon vreselijk respectloos om zoiets als reden te zien waarom konijnen volgens jou niet samen kunnen. Daar kwets je mensen mee. Het is triest, onterecht, oneerlijk en gemeen om zó je gelijk te willen halen.
Wie de bal kaatst, kan 'm terug verwachten. Als iemand tegen mij al zo begint over mijn dieren waar ik het beste mee voor heb, over mijn gestorven dieren waar ik nog steeds verdriet van heb, dan kun je inderdaad oprotten met je fantasierijke onzinnige verhaaltjes.
Wij delen je mening niet, dat leek me onderhand wel duidelijk toch? Het geeft alleen irritaties terwijl wij in dit topic GEZELLIG over onze KONIJNEN willen praten.
Betekent gezellig praten dan alleen 1 kant op praten? Namelijk een konijn alleen is altijd zielig. Jouw konijn dat in de verkeerde ren terecht kwam bewijst precies hoeveel territoriumdrift bepalend is in een konijnenleven. Dat is het wat ik aanhaal als het om konijnen gaat. Hoe belangrijk een territorium verdedigen is voor een konijn. Daar rekening mee houden is dat het enige dat ik wil aangeven. Alleen maar roepen dat konijnen sociaal zijn is niet genoeg. Konijnen zijn niet op dezelfde manier sociaal zoals honden of andere aangehaalde dieren.. Dat men blijft lezen dat ik zeg dat konijnen niet sociaal zijn komt waarschijnlijk omdat de meeste discussies gevoerd worden met een voor of tegen standpunt. Ik ben prima voor het sociale aspect zien maar niet zonder het territoriale aspect mee te nemen..