En beterschap voor Evi

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Susanne schreef:Prettig om te horen dat jullie mijn gevoel bevestigen.
We hebben specifiek voor deze fokker gekozen omdat we een supergoed gevoel bij deze mensen en hun honden hebben. We willen verder ook niet op een andere wachtlijst, we hebben geen haast met een pup. Wel waren wij helemaal weg van specifiek deze combinatie, maar dit was hoogstwaarschijnlijk het laatste nestje voor deze reu dus dat voelt als dubbele pech.
Ze hebben nog een ander jong teefje wat ons aanspreekt, maar het is even afwachten wanneer en met welke reu deze gedekt gaat worden en of dit ons dan ook zo aanspreekt.
In ieder geval bedankt voor jullie lieve woorden!
Susanne schreef:Prettig om te horen dat jullie mijn gevoel bevestigen.
We hebben specifiek voor deze fokker gekozen omdat we een supergoed gevoel bij deze mensen en hun honden hebben. We willen verder ook niet op een andere wachtlijst, we hebben geen haast met een pup. Wel waren wij helemaal weg van specifiek deze combinatie, maar dit was hoogstwaarschijnlijk het laatste nestje voor deze reu dus dat voelt als dubbele pech.
Ze hebben nog een ander jong teefje wat ons aanspreekt, maar het is even afwachten wanneer en met welke reu deze gedekt gaat worden en of dit ons dan ook zo aanspreekt.
cursebreaker schreef:Oh bahBegrijpelijk wel dat ze hier even niet lekker van loopt. Als ze eenmaal in beweging is en het beter word, dat is wel een positief teken
![]()
Heeft Arya ook wel eens gehad met 2 reuen tegelijk die erg groot/log en vooral lomp waren en niet van ophouden wisten. Die liep erna en de dag erna ook niet helemaal lekker maar dit trok wel zienderogen bij weer met 1,5 dag zoiets. Even in de gaten houden en rustig aan doen inderdaad, maar wel lekker wat blijven bewegen als je nu al ziet dat dat helpt. Normaliter trekt dit bij en kunnen ze ook best wat hebben - al hoeven ze idd maar net een vereerd moment te hebben natuurlijk maar toch. Bij twijfel met een paar dagen of als het echt erger word, zou ik eens met een fysio/osteopaat contact leggen
Susanne schreef:Och jongens, mag ik even huilen?De pups zijn inmiddels geboren en het is echt een práchtig nestje maar helaas….. er zit geen teefje voor ons bij. Vaders geeft veel reutjes en dat heeft hij inderdaad ook nu weer gedaan.
Ik vind het zo zo zo zo zo jammer. Dit moet even een plekje gaan krijgen
Ik zal weer onder de mee lees steen kruipen.
xSannee schreef:Wat heeft Odin een heerlijk weekend gehad
Superleuke foto's! En wat lijken ze inderdaad op elkaar zeg!
Evi loopt sinds gisteravond wat moeilijk. Ze werd in het bos omver gekegeld door een lompe labrador (sorry voor de lab liefhebbers haha, ik kom helaas zelden leuke tegen, allemaal ZO LOMP en zo slecht opgevoed)
Wij wandelen gewoon, komt die hond opeens van achter, had m niet aan zien komen (en eigenaren natuurlijk mega ver weg). Evi had ook niks door want die stond lekker te snuffelen. Maar zonder enige rem, beukt ie zo op d'r in
Op dat moment leek alles wel oké te zijn dus we hebben het rondje afgemaakt, thuis ook niks aan de hand. Maar toen ze s avonds wat langer geslapen had stond ze toch wel heel moeizaam op. Lijkt vooral beurs, maar we houden het even in de gaten voor nu. Het is voornamelijk met opstaan/opstarten na even liggen het lastigst. Eenmaal aan de wandel wordt het gelukkig iets beter. Maar vandaag dus maar rustig aan gedaan
Silvia schreef:JesdaJinn, zo’n lijn zoek ik ook nog. Waar heb je hem uiteindelijk besteld?
Isabelle98 schreef:Wat is jullie ervaring met vlooienbanden?
Is seresto in the end de enige die echt voldoende werkt, of is één van beaphar, tick off of noem maar op ook goed? Zit nog al een verschil in prijs.
KimD schreef:Susanne schreef:Prettig om te horen dat jullie mijn gevoel bevestigen.
Het is fijn als je geen haast hebt, dan weet je in ieder geval dat je uiteindelijk graag krijgt wat je wilt. Het is erg jammer dat jullie er voor mijn gevoel zo vroeg bij waren en nog geen pup kunnen krijgen. Ik zou bij de volgende keer wel even overleggen hoe deze keuzes gemaakt worden. Niet dat jullie weer lang wachten en dan weer naast de pot pissen.