Het is vooral voor het stukje afstand en de puberoortjes afentoe , juist omdat er geen intonatie inzit
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kabayo schreef:Wat een vreselijk nare ervaring. Snap zulke mensen niet die zien dat het verkeerd gaat niks doen. Maar veel mensen met honden snappen ook niks van honden. Hoop echt dat je pup weer bij trekt
Aan de andere kant snap ik dat ze niet heeft gevraagd hoe het ging nadat je met die ziekte scheld. Dat had ik ook niet gedaan. Dat kan ik niet goedpraten, in geen enkele situatie
Piuni schreef:Jeetje wat een vervelende ervaring zeg! Je ziet het helaas vaak, honden die eigenlijk beter aan de lijn hadden kunnen blijven om verschillende redenen. Ik moet ook altijd wel lachen als ik door het bos loop en dat sommige honden niet bij mijn pup weg te slaan zijn en ik vervolgens mijn pup het commando "hier" geef en ze meteen als een gek op me af komt stormen. Sommige eigenaren zijn echt een paar minuten bezig voordat hun hond terug komt, sta je mooi voor paal met je hond die niet luistert tegenover mijn pup
Nicky91 schreef:Piuni schreef:Jeetje wat een vervelende ervaring zeg! Je ziet het helaas vaak, honden die eigenlijk beter aan de lijn hadden kunnen blijven om verschillende redenen. Ik moet ook altijd wel lachen als ik door het bos loop en dat sommige honden niet bij mijn pup weg te slaan zijn en ik vervolgens mijn pup het commando "hier" geef en ze meteen als een gek op me af komt stormen. Sommige eigenaren zijn echt een paar minuten bezig voordat hun hond terug komt, sta je mooi voor paal met je hond die niet luistert tegenover mijn pup
Dat zegt ook niet altijd ietsMezzy was ook altijd zo, kwam in 1 x en was nooit afgeleid...
Nu is ze 14,5 maand oud en heeft ze de ene dag bananen in dr oren en de andere dag luistert ze perfect.![]()
Ik heb toch ook 2 x zo gestaan van meen je dit... je luistert altijd... Maar dit hormonen... zelfs bij teefjes. En helaas weet ik niet als ik de deur uit stap of ze gelijk gaat luisteren of niet
CupCakes_ schreef:Letterlijk van de ene kant naar de andere kant van Nederland gereden. Dat is toch best een roteind
Maar we hebben er vanmiddag al een toffe wandeling opzitten met Kim, Melissa en de honden. Ging best goed!
Jip ligt nu uitgeteld naast me in het herbergachtig iets waar we verblijven[ [url=m/1vtaJI.jpg]Afbeelding[/url] ]