Simoonzel schreef:Jullie gaan altijd hard haha, normaal lees ik alles mee maar ik ben alleen maar aan het uitrusten van werk elke dag waar het doorlopend gekkenhuis is dus ik volg niet alles meer. Gelukkig is het bijna weekend.
Wat leuk die pupfoto's!![]()
Over het "uitlenen" van je hond aan een fokker, ik zou dus echt nooit mijn hond dik 2 maanden ergens anders laten verblijven. Ik hoor die constructie vaak bij doodles, dat teven terug moeten komen om pups te krijgen. Geen haar op mijn hoofd.![]()
@Roos Slechte dagen hebben we allemaal! Dat komt wel goed, doe rustig aan.
Hier gebeurt dus niet zo veel, de trainingen gaan nog niet door en ik heb geen tijd of energie om echt wat te ondernemen, hopelijk dit weekend weer een beetje bijtanken.
Hier in het dorp zit ook zo'n doodle fokker. Ben ze op FB gaan volgen omdat ze uit eigen dorp komen, gewoon voor de leuk. Maar ook dat is niet meer dan een verkapte broodfokker. Ik denk dat ze dit jaar al drie nesten hebben gehad.
Ze zorgen overigens echt wel goed voor de honden, krijgen ook alle zorg die ze nodig hebben en wonen in huis. Maar ze hebben echt het ene na het andere nest.