Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xDenies schreef:Gefeliciteerd Zoe![]()
Hier zijn de vakanties voor volgend jaar geboekt. Hoop komende week akkoord van het werk te krijgen en dan kunnen we weer heerlijk gaan genieten.
punjab schreef:xDenies schreef:Gefeliciteerd Zoe![]()
Hier zijn de vakanties voor volgend jaar geboekt. Hoop komende week akkoord van het werk te krijgen en dan kunnen we weer heerlijk gaan genieten.
Heb getwijfeld voor daar te boeken, maar toch weer Centerparcs gekozen. Naast park zit ook bos om te wandelen met Senna. En onze mini is daar nog te klein voor
XxDiandraxX schreef:Pff als ik dat zo hoor ben ik gezegend met zeer sociale en goed luisterende honden waar dan ook een heerlijk losloop gebied om de hoek is (maar dus niet omheind). Op zonnige weekenddagen erg druk dus ik ga altijd door de weeks.
xDenies schreef:XxDiandraxX schreef:Pff als ik dat zo hoor ben ik gezegend met zeer sociale en goed luisterende honden waar dan ook een heerlijk losloop gebied om de hoek is (maar dus niet omheind). Op zonnige weekenddagen erg druk dus ik ga altijd door de weeks.
Ik was ook zo gezegendTot er in totaal 4 honden op mijn hond zijn geklapt
![]()
Ach ik heb mij altijd naar mijn paard aangepast dus pas me nu ook lekker aan mijn hondjes aanIk klaag niet
Klinkt als een top dag Kiwiwitje