Wat een leuke konijnengroep Denies, en wat een behoorlijk vervelende situatie!
Ik zou echt willen dat ik jullie beide kon helpen, m'n hart breekt als ik eraan denk dat zo'n leuke groepjes gescheiden gaan worden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Tarzan schreef:Oke nog 5 erbij dus in totaal 8 zou dat opvallen?
Wat een leuke konijnengroep Denies, en wat een behoorlijk vervelende situatie!
Ik zou echt willen dat ik jullie beide kon helpen, m'n hart breekt als ik eraan denk dat zo'n leuke groepjes gescheiden gaan worden
_Tarzan schreef:Kinderboerderij zou ik niet doen, daar worden ze toch vaak voor de fok ingezet of in kleine hokjes gepropt
Wel heel vervelend Denies, maar wel heel herkenbaar!
Het is dat die 6 van mij niet veel schoonmaakwerk nodig hebben maar anders lukte het mij inderdaad ook niet.. heel veel sterkte want ik weet als geen ander hoe kl*te je je voelt als je niet allemaal kan doen wat je graag zou willen(heb zelf bekkeninstabiliteit)
Jildau schreef:Lilo is prachtig! Helemaal mijn smaak.![]()
Dit worden onze kinderen. De lichte is de ram en heet Joris en de bruine is een voedster en heet Stipke.
[ [url=m/mAn8BI.jpg]Afbeelding[/url] ]
silvericathy schreef:Ik hoop dat het in dit topic mag.
Maar is er misschien iemand die ruimte heeft voor deze drie konijntjes? 2 voedsters van 3jaar oud en een gecastreerde ram van 1,5 jaar.
Vanwege scheiding zoeken we een nieuw plekje voor ze.
Ze hebben hier altijd behoorlijk de ruimte gehad. Tenminste 16 m2
Het liefste zien we ze samen vertrekken. We hebben er altijd vooral veel na gekeken en konijn laten zijn. Ze zijn dus niet gewend om aangeraakt of opgepakt te worden en het zijn dus ook geen knuffeldieren.
Ze mogen voor een goed huisje met lekker de ruimte worden opgehaald.
Mocht er iemand interesse hebben zou ik het leuk vinden als je een foto mee stuurt van het plekje dat er eventueel voor ze is.
Ze wonen op dit moment in Elsloo (Zuid-Limburg)
[ [url=m/GMhMKL.jpg]Afbeelding[/url] ]