Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kaus schreef:Wat heftig Kim! Wel heel fijn dat jullie de honden hebben meegenomen. Super lief! Wat voor riemstuk gebruik je daar om ze allemaal bij elkaar te houden? Ik heb er straks ook vier maar dat eigenlijk te denken aan twee om twee uitlaten. Alleen als ik dit zie denk ik Nee, dat wil ik ook![]()
Hoe oud is je korthaar collie nu? Is ie een beetje fanatiek?
Ik ga woensdag naar mm eerst frisbee met Dundy![]()
Dierenfan, oeps honden en mensen etenWelke maar gebruik jij voor welke hond? Ik had ze niet mee naar de winkel ivm met hitte maar vond de M een beetje klein lijken voor Dundy en L te groot. Maar M-L hadden ze niet dus dat wordt dan bestellen...
kiwiwitje schreef:Kim, wat lief dat je op de honden gepast hebt! Hopelijk gaat baasje helemaal herstellen.
Dat doek heb ik ook al een paar keer naar gekeken. Maar kan vriendlief helaas nog niet overtuigen..
KimD schreef:kiwiwitje schreef:Kim, wat lief dat je op de honden gepast hebt! Hopelijk gaat baasje helemaal herstellen.
Dat doek heb ik ook al een paar keer naar gekeken. Maar kan vriendlief helaas nog niet overtuigen..
Misschien met de foto's van de thermometer.![]()
Nee serieus, het werkt echt als een trein. We gaan die doeken nu ook voor de ramen hangen thuis, als tarpa zeg maar. Het blijft er serieus koeler door.
Wij hebben wel aan de voor en achterkant mega ramen, dus dat heeft zo'n broeikasteffect. Dat valt nu weg omdat de zo'n weerkaatst wordt.
Kaus schreef:Dierenfan, oeps honden en mensen etenWelke maar gebruik jij voor welke hond? Ik had ze niet mee naar de winkel ivm met hitte maar vond de M een beetje klein lijken voor Dundy en L te groot. Maar M-L hadden ze niet dus dat wordt dan bestellen...