Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Omdat ik toch vond dat hij zijn plas buiten de tuin moest gaan leren doen (want ja, dat grasmatje is dan toch ideaal
), heb ik hem gewoon los meegenomen en dan liep meneer wel. Bij ons gingen dingen aanleren andersom dus...eerst loslopen, dan leren aan de lijn te lopen
Die heb ik ook pas met 11 maand gekregen en toen zat dat jachtinstinct er al helemaal in helaas.
Ik snap dus ook ECHT niet dat je (spelende) honden los gooit langs zo’n weg.

Zoe_97 schreef:Vandaag op show in Rouen FrankrijkKenai is beste jeugd geworden en bij het BOB 2e gezet (voor de volwassen teef en de jeugdteef)!! Nu dadelijk voor het eerst met mijn eigen hond de erering in. Spannend
Evy is bij vlagen totaal niet op mij gefocust omdat ze zoveel ruikt. En dat is natuurlijk veel interessanter. Maar ze loopt los eigenlijk fijner mee dan aan de lijn.
Julia schreef:Ik heb te duur gekocht in de dierenwinkel. Had voor 2,5 kg Eukanuba meer dan 25 euro betaald. Heb nu 4 kg Wolf of Wilderniss voor nog geen 20 euro..
zoveel (>10€/kg) betaalde ik nog niet eens voor de veterinaire brok van Eukanuba bij mijn dierenarts (en die was al 15€/zak van 12kg duurder dan zooplus).