Tycho schreef:Ik kan ook foto's laten zien van konijnen die gezellig zijn (op dat moment). Ik zou ook foto's kunnen laten zien van konijnen waar een oor van afgetrokken was door zijn 'vriendje' .
Jullie mogen van mij met alle plezier keihard vol blijven houden dat konijnen kei sociaal zijn maar ze zijn niet zoals mensen honden paarden en weet ik wat nog meer. Puur het feit dat bij honden, paarden en mensen het geslacht van wat je tegenkomt niet uit maakt, zou je aan het denken moeten zetten. Het feit dat mijn hond zo een vreemde groep honden kan binnen wandelen is al wat anders dan hoe het bij konijnen werkt. Dat ontkennen is minstens zo schadelijk. Het gaat mij erom dat er onnodig konijnen ziek worden en sneuvelen. Het gaat niet om, wie heeft gelijk, het gaat om hoe houd je konijnen gezond..
Ja, natuurlijk gaat het weleens fout. Dat is met alle dieren zo. Er zijn reuen die botsen, teven die elkaar afslachten en hengsten die vechten tot de dood. Mensen hebben ook weleens ruzie. Als ik jou moet geloven bestaan er dus helemaal geen groepsdieren.
En een groepsdier hou je gezond met een maatje. Konijnen, paarden, honden, mensen.
Nogmaals, je zit in het verkeerde topic, we willen jouw fantasieverhaaltjes hier niet. Bovendien heet dit topic "gezellig praten over jouw konijn" en jij verziekt de sfeer behoorlijk.
Daarbij, je hebt mij behoorlijk gekwetst met je respectloze opmerkingen. Ik heb medelijden met jouw dieren...
Laatst bijgewerkt door Eoweyn_x op 01-08-16 21:43, in het totaal 1 keer bewerkt