Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Simoonzel schreef:Stof lekt het gewoon doorheen, dus dan hou je het probleem. En dat trekken ze in 2 seconden helemaal aan flarden natuurlijk.
Helaas is kunststof dus nergens te vinden.
Simoonzel schreef:Ik heb ook wat houten plateaus die ik zou willen switchen naar kunststof, het enige probleem is dat al die kunststofplateaus 30cm zijn en dat past niet. Ik zoek ze van 10-15 cm. Iemand enig idee of dat ergens te vinden is?
Loolotte schreef:Ik heb ook houten plateaus maar heb inderdaad wel echt regelmatig last van de geur.. Ik vind kunststof alleen gewoon echt heel lelijkDus ik probeer deze maar gewoon zo goed mogelijk schoon te houden, en altijd als ik thuis ben het raam open
EarthFocus schreef:Simoonzel schreef:Ik heb ook wat houten plateaus die ik zou willen switchen naar kunststof, het enige probleem is dat al die kunststofplateaus 30cm zijn en dat past niet. Ik zoek ze van 10-15 cm. Iemand enig idee of dat ergens te vinden is?
Misschien ben ik een zeikerd, maar als een plateau van 30cm niet in je kooi past, dan is je kooi echt te klein.
Bij de action kan je bakjes kopen die je met tie-wraps op kan hangen, maar ik zou je toch een grotere kooi aanraden.