J0anieke schreef:[ [url=m/1af1P0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mis alleen nog fissidens voor op het hout..
Zo'n nano aquarium vind ik ook wel erg mooi

Mijn droom is ook echt nog een groter aquarium en er dan een volledige aquascape van te maken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mariettek schreef:heb al weinig uur van 15:30 tot 22.00 dus maar 6.5 uur rest planten heel.primasnorkel1986 schreef:Ik blijf worstelen met baard alg ondanks co2 paar dagen aan de hoge kant.. vooral op achterwand en hout iemand nog gouden tips behalve plek gewijs behandelen? Met carbo? Of af borstelen?
Lichthoeveelheid naar beneden?
Yacintha schreef:Ik merk dat de laatste dagen één van mijn corydoras wel heel vaak naar het oppervlakte zwemt.
Vandaag leek het zelfs bijna een vis die in de bovenlaag hoort... Hij kan wel naar beneden, doet dat af en toe ook wel en dan ligt hij eventjes, maar gaat vaak heen en weer.
Iemand enig idee wat voor probleem dat kan zijn?
De andere corydoras heeft nergens last van, net als al mijn andere vissen niet..
Yacintha schreef:Wauw, ik ben verliefd op jouw maanvis Simpie94!
Soms tikt hij het aan en zwemt hij terug of beetje spastisch heen en weer, soms blijft hij echt aan het oppervlak happen inderdaad. Ik dacht ook aan zuurstof te kort, maar de andere vissen hebben hier dus geen last van
J0anieke schreef:Ik ben geïnspireerd door MJ aquascaping op YouTube.. Ik heb nu ook deze kast dus besteld..
[ [url=m/hBLOur.png]Afbeelding[/url] ]
maralyn schreef:Ach jeetje, die goudvissen.
En ik me schuldig voelen dat ik mijn vijver nog niet klaar heb en ze nu nog in 250 liter zitten. (5)
Zag laatst ook op een veilinghoek.
"20 liter bak. Leuk als starters bak voor guppen of goudvissen"
Heb er niet op gereageerd, maar wel even het beheer een tipje gegeven. Of ze er iets mee doen weet ik niet, maar sneu vond ik het wel.
ellepel schreef:er zijn zoveel leuke vissen.
die hara had ik ook al eens gezien, erg leuk!
![]()
als ik alles wil heb ik hier zo twintig bakken staan
Ann schreef:Ik denk dat het vissenbestand inderdaad wel kan.De Hara jerdoni's ga ik me ook even in verdiepen.