Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Machie schreef:Csiva is een kruising Pumi iddVermoedelijk een Pumi x Mudi. Moeder is een bruine Pumi dus de vader moet een zwarte merle zijn geweest
Machie schreef:punjab schreef:pumi x mudi weer iets om te gaan google. Leer steeds meer hondenrassen die ik niet ken.
Ja, mijn rassen zijn wat dat betreft een leuke.
Ik heb een Puli, een Hrvatski Ovcar, een Pumi x Mudi, een Golden retriever x Wetterhoun en heel saai een Border Collie![]()
KarmaChansy schreef:@punjab jazeker, het gaat hartsikke goed met allemaal, muv Fizzy natuurlijk die is te jong gestorvenik heb met iedereen nog contact, met de een meer als de ander dat wel. ze zijn allemaal tussen Karma en Balto in qua hoogte.
Dit zijn ze nu,
Ziggs, Ekko, Lily, Tenga, Enzo
[ [url=m/Jgj3at.jpg]Afbeelding[/url] ]
KarmaChansy schreef:Ik heb mij nooit aan de minuten regel gehouden, waar ik wel goed op gelet heb is wat mijn honden aankonden, wij wonen in een berg/heuvelachtig gebied dus vaak gingen wij heel rustig omhoog, genoeg te snuffelen hier. Ik vind dat het nog altijd beter is te wandelen en rustig op het gemak gaan dan steeds spelen met gekke draaien etc
Arthis schreef:Yara heeft inmiddels puppy cursus afgerond. Vandaag haar even in de tuin op de foto gezet..
[ [url=m/XEaXTO.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WDHZ4C.jpg]Afbeelding[/url] ]