Een nieuwe kat in 2020, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Re: Een nieuwe kat in 2020, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 09:05

Oh die veertjes ken ik helemaal niet! Zal eens gaan googlen! Hier zijn ze gek op haarelastiekjes en pennen. :') En een tampon op z'n tijd.

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:09

Googlen op kattenveertjes. Die zijn op verschillende plekken te koop. Nishi raced er de hele woning mee door.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:29

Ja, heb een verassingsbox besteld.. :') Ik geef meer geld uit aan die krengen dan aan mezelf. :+

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:39

Captain schreef:
Ja, heb een verassingsbox besteld.. :') Ik geef meer geld uit aan die krengen dan aan mezelf. :+

Dat gevoel ken ik... :+
Gister eerste bestelling gedaan =D heel simpel wat voerbakjes en die veertjes en 1 speeltje (vogeltje wat iemand stukje terug plaatste :p)
Binnenkort wil ik een waterfonteintje.. Maar ben altijd huiverig met sites waar ik niet veel van gehoord heb.. en hij is alleen daar te verkrijgen xD wel goede recensies. ook als de pomp kapot is dat ze een nieuwe krijgen.. mjah goede recensies kan je tegenwoordig ook kopen...

En wat voor verassingsbox? maakt me wel nieuwsgierig =D

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-20 10:40

Ik ga vanavond ook kattenveertjes bestellen, denk dat ik Coco daar een heel groot plezier mee doe :=
Spotty weet ik niet.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:55

Bij Fido is zo’n kleine muis favoriet, maar die maakt hij steeds kwijt, heb er nu maar 10 op alie besteld :+ En dartflights kan hij zich tijden mee vermaken. Heb ook nog zo’n kartonnen doos met balletjes erin die hij erg leuk vind en een hengel met veertje. Maar hij vermaakt zich ook prima met een tas of pen :Y)
Cinna is gek op het laserlampje.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 10:57

waar bestellen jullie die veertjes? Ik heb ze nog niet gezien bij Zooplus of Bibita

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 11:27

Xoranlover, Het is niet bij een cattery maar bij een vriendin van mij die af en toe een nestje verantwoordelijk fokt met haar dieren. :D En haha die foto, wat ligt ze trots met haar veertje. _O-

Oeh die veertjes zijn leuk! Ik zal even kijken of de plaatselijke dierenwinkel ze hier ook heeft. :)

Ik ben dit weekend ook begonnen met spullen kopen. De standaard dingen als voerbakjes, kattenbak, krabpaal, voer en een aantal speeltjes. *\o/* Ik heb me echt het hele weekend vermaakt met dingen uitzoeken. Vandaag worden 2 pakketten bezorgd. :d

Zo exited :):)

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 11:35

Kanji91 schreef:
Captain schreef:

Dat gevoel ken ik... :+
Gister eerste bestelling gedaan =D heel simpel wat voerbakjes en die veertjes en 1 speeltje (vogeltje wat iemand stukje terug plaatste :p)
Binnenkort wil ik een waterfonteintje.. Maar ben altijd huiverig met sites waar ik niet veel van gehoord heb.. en hij is alleen daar te verkrijgen xD wel goede recensies. ook als de pomp kapot is dat ze een nieuwe krijgen.. mjah goede recensies kan je tegenwoordig ook kopen...

En wat voor verassingsbox? maakt me wel nieuwsgierig =D

Ik gok dat je die Miaustore fontein bedoelt? Site is prima op zich, als in, de fontein wordt gewoon bezorgd. Het kan soms wel even duren voor hij binnen is, ze hebben niet altijd alles op voorraad.
Mijn pompje ging ook kapot en kreeg toen inderdaad in no time een nieuwe. Wel is mijn nieuwe pompje nu ook weer kapot... :+

Het is echt een mooi ding verder, maar ik vind het daardoor toch niet helemaal een aanrader. Maar heb zat mensen gehoord die er wel blij mee zijn, dus misschien had ik gewoon pech.

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 11:42

Die indd :+ Mooi ding en geen filter. Dat is het hem voornamelijk :p
Je hebt toch een jaar garantie als ik het goed heb? miss weer een nieuwe vragen? :+ Al denk ik dat de kwaliteit qua pomp dan wel minder is. Gezien ik best vaak daar problemen over hoor :')
Ach miss toch maar proberen. We hadden een goedkopere.. Maar dat ding je behoorlijk en mn oren zijn nogal goed in irritante geluiden horen hehe..
En dan hopen dat ik geluk heb.. mijn kennende vast niet :+
Wachttijd is ok. Duurt nog 4.5 weken voordat ik mn kitten kan ophalen :p (2.5 voor uitkiezen! Zo veel zin in!)

Fair! Denk dat ik jou gemist had met fotos/kittens. Wat zijn die leuk zeg <3

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-20 11:53

SimoneeM schreef:
Ik gok dat je die Miaustore fontein bedoelt? Site is prima op zich, als in, de fontein wordt gewoon bezorgd. Het kan soms wel even duren voor hij binnen is, ze hebben niet altijd alles op voorraad.
Mijn pompje ging ook kapot en kreeg toen inderdaad in no time een nieuwe. Wel is mijn nieuwe pompje nu ook weer kapot... :+

Het is echt een mooi ding verder, maar ik vind het daardoor toch niet helemaal een aanrader. Maar heb zat mensen gehoord die er wel blij mee zijn, dus misschien had ik gewoon pech.

Ik heb ook een miaustorefontein! Bij mij was hij binnen 5 dagen binnen.
Nu mijn katten verharen loopt hij wel wat vaker vast, maar dat is prima op te lossen door het motortje open te maken en de haren eruit te halen.

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 12:04

En voor de rest bevalt hij bij jou goed Fire?
En welke kleur hebben jullie? (foto? :+ )
Ik zit te twijfelen over kleur.. ga ik safe spelen of niet xD

Verzendtijd staat nu op 3 weken.. oeps.. xD hehe..
Oh en garantie pomp 2 jaar standaard?

Edit: Zwart voor mij besteld en Milk voor mn broer en schoonzusje =D
Nu wachten xD

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 13:08

Fireheart schreef:
SimoneeM schreef:

Ik heb ook een miaustorefontein! Bij mij was hij binnen 5 dagen binnen.
Nu mijn katten verharen loopt hij wel wat vaker vast, maar dat is prima op te lossen door het motortje open te maken en de haren eruit te halen.

Bij mij loopt ie niet vast, maar doet ie gewoon helemaal niks meer. Al ben ik bang dat ik m misschien wel gewoon sloop omdat ik langharige katten en dus heeeel veel haar erin heb :=

Wel top dat ie het bij jou dus gewoon prima doet verder :j Denk dat ik echt gewoon pech heb.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 13:13

ik heb gewoon een simpele cat mate drinkbak staan, ik heb andere gehad maar die gingen rare geluiden maken of ze lekten en deze doet het al tijden, eens in de week demonteren en in de vaatwasser en hij is weer als nieuw. Raakt ook niet verstopt met haar (heb ook een langharige kat).
Afbeelding

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 14:32

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 14:34

XxLiEsJuHhxX schreef:
https://www.bol.com/nl/p/lifegoods-drin ... oductTitle

Wij hebben deze fontein. Najha bijna precies die, maar dan helemaal wit.
Bevalt super alleen met 3 katten en een middenslag hond vul ik bijna elke dag 1l water bij anders is hij wel best luid zeg maar.

als die dingen te weinig water hebben, gaan ze heel vreemde geluiden maken.De eerste keer heb ik het hele huis af gezocht waar dat geluid toch vandaan kwam, de benedenbuurvrouw kwam zelfs klagen dat ze een raar geluid hoorde :')

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 14:48

Ohh echt? wat voor geluid bedoel je?

Hier gaat hij nooit heel erg leeg omdat ik gek word van het water druppel geluid haha, verder heb ik nog nooit een ander geluid gehoord dan van het pompje die wat lucht mee begon te trekken inplaats van alleen water.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 14:57

Dat dus, dat het pompje lucht aanzuigt.
Als je geen idee hebt waar dat geluid vandaan komt, zoek je je gek.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 15:49

Ohh Hihi hier is het maar een heel zacht geluidje, en dan staat hij wel bijna droog en komt er ook geen water meer omhoog. Maar misschien ben ik het geluid wel teveel gewend door aquariums :P

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 18:04

Aanbetaling goedgekeurd *\o/*

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 18:50

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 19:04

Zertab schreef:
Aanbetaling goedgekeurd *\o/*

*\o/*

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 19:52

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 20:13

Wat tof zertab!

Hier hebben we 2 cat it fonteinen met bloemetjes
Afbeelding

Deze dus.

Vanalles geprobeerd maar ik heb wen waterrat die graag kliedert. Dus vaak hele fontein over de vloer gehad. Deze gaat goed. Laten ze staan en doordat het water in die half ronde dingen valt kunnen ze kiezen waar ze drinken.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 20:14

Mijn kat drinkt gewoon uit de gieter die buiten staat :')