Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Ja, heb een verassingsbox besteld..Ik geef meer geld uit aan die krengen dan aan mezelf.
Kanji91 schreef:Captain schreef:Ja, heb een verassingsbox besteld..Ik geef meer geld uit aan die krengen dan aan mezelf.
Dat gevoel ken ik...
Gister eerste bestelling gedaan =D heel simpel wat voerbakjes en die veertjes en 1 speeltje (vogeltje wat iemand stukje terug plaatste :p)
Binnenkort wil ik een waterfonteintje.. Maar ben altijd huiverig met sites waar ik niet veel van gehoord heb.. en hij is alleen daar te verkrijgen xD wel goede recensies. ook als de pomp kapot is dat ze een nieuwe krijgen.. mjah goede recensies kan je tegenwoordig ook kopen...
En wat voor verassingsbox? maakt me wel nieuwsgierig =D
SimoneeM schreef:Ik gok dat je die Miaustore fontein bedoelt? Site is prima op zich, als in, de fontein wordt gewoon bezorgd. Het kan soms wel even duren voor hij binnen is, ze hebben niet altijd alles op voorraad.
Mijn pompje ging ook kapot en kreeg toen inderdaad in no time een nieuwe. Wel is mijn nieuwe pompje nu ook weer kapot...![]()
Het is echt een mooi ding verder, maar ik vind het daardoor toch niet helemaal een aanrader. Maar heb zat mensen gehoord die er wel blij mee zijn, dus misschien had ik gewoon pech.
Fireheart schreef:SimoneeM schreef:Ik gok dat je die Miaustore fontein bedoelt? Site is prima op zich, als in, de fontein wordt gewoon bezorgd. Het kan soms wel even duren voor hij binnen is, ze hebben niet altijd alles op voorraad.
Mijn pompje ging ook kapot en kreeg toen inderdaad in no time een nieuwe. Wel is mijn nieuwe pompje nu ook weer kapot...![]()
Het is echt een mooi ding verder, maar ik vind het daardoor toch niet helemaal een aanrader. Maar heb zat mensen gehoord die er wel blij mee zijn, dus misschien had ik gewoon pech.
Ik heb ook een miaustorefontein! Bij mij was hij binnen 5 dagen binnen.
Nu mijn katten verharen loopt hij wel wat vaker vast, maar dat is prima op te lossen door het motortje open te maken en de haren eruit te halen.
XxLiEsJuHhxX schreef:https://www.bol.com/nl/p/lifegoods-drin ... oductTitle
Wij hebben deze fontein. Najha bijna precies die, maar dan helemaal wit.
Bevalt super alleen met 3 katten en een middenslag hond vul ik bijna elke dag 1l water bij anders is hij wel best luid zeg maar.
Yvankaxx schreef:Wij hebben deze fontein, bevalt ook erg goed!
https://petsplace.nl/catit-drinkfontein ... 1-pps.html Cinna drinkt er niet uitFido drinkt er wel veel uit.
Wat fijn Zertab! Wanneer mag je haar ophalen?