Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:Zo leuk die foto Denies!
Hier een goede camera Anna, maar zwarte honden zijn gewoon vrij lastigDeze foto's zijn ook heel leuk!
Thanks Suze![]()
Heeft even wat werk gekost haha!
Gaaf die kerstboom zo en heel komisch een lapje voor de kachel
Hier een drukke dag; foto's maken en website bijwerken maar nog lang niet klaar want kreeg een paar flinke bestellingen![]()
En natuurlijk wat kerstpakketten van de actie dus mensen uitkiezen![]()
Daarna snel maar weer van alles bijbesteld..
Drukke zondag
xDenies schreef:Ik heb al jaren ruzie met mijn eigen camera dus ik laat het tegenwoordig over aan vriendinnen. Vind het ook fijn als ik zelf in de buurt kan blijven staan zodat ik wat kan verwachten en dat gaat niet zo goed als je weer naar achter moet lopen om zelf de camera goed te zetten. Nee hoor. Laat iemand het maar doen die het vaker doetJe betaald wat, maar je hebt ook wat!
Kaus schreef:Ik zou die van mij liefst ook veel vaker wassen. Vooral Dundy heeft de neiging om in veel dingen te rollen (niet zozeer poep maar gewoon modder, nat gras, zand, water) en dat ruikt op en duur wel muffig. Dexter ruikt echt heerlijkIedereen die een snuifje van hem neemt is onder de indruk
![]()
Maar omdat wij natuurlijk een hele tijd met de vlooien hebben gezeten (sinds we verhuisd zijn niet meer) krijgen ze pipetjes en die was je er zo uit in bad... Ze mogen dus ook niet meer zwemmenIk denk dat ik over een half jaar en als we in ons permanente huis wonen het wel weer aandurf en dan gaan ze ook weer vaker in bad. Heel verhaal, sla gerust over
![]()
Ik vind bij lichte poedels altijd het nadeel dat die haren bij de ogen/poten/geslachtsdelen rood wordenSnap nooit zo goed wat dat is. Huidvet?
De Fitbark doet het hier nog superWe hebben nu een mooi doel voor Dexter neergezet en als we ons daaraan houden slaapt hij goed en is hij rustig. Kan wel goed zien dat hij een stuk onrustiger slaapt met de harde wind de laatste tijd. Als het niet hard waait slaapt ie veel beter.