Kalkoentjes Die had ik nog niet eerder gehoord Wel aliëns, gonzo's, kippetjes, oude opaatjes
Diane_
Geplaatst: 07-04-19 19:18
Ik liet mijn man een foto zien en vroeg wat het was: hij dacht ook een kalkoen komt door die kromme snavel denk ik. Maar het is inderdaad een heel snoezige baby!!
Maar het feit dat hij denkt aan sex is een goed teken toch? Zouden zij een koppel mogen blijven van jou?
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-19 14:13
Halo heeft geen partner. Ik had Brandi voor haar gedacht maar die hebben interesse in elkaar. Dus als Halo en Pyriet voor elkaar zouden kiezen is dat prima. Dan moet ik voor Brandi een nieuwe dame zoeken ipv Pyriet. Halo is ook megabroeds En ze lijkt natuurlijk op Phoenix. Het enige is dat Halo geen nestje mag, dus Pyriet krijgt geen kleintjes meer.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 08-04-19 14:19
Nou ja op zich geen drama toch? Mocht met Phoenix ook niet meer toch? Dan is daarin niet veel verandering in? Zou het dan lekker laten, ze zien er erg blij uit zo hihi
Laatst bijgewerkt door karuna op 08-04-19 14:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Nee, absoluut niet! Ik had zelf al de hoop dat hij voor Halo zou kiezen. Ze lijkt qua karakter veel op Phoenix, dus ik hoopte al dat het zou passen. Hij trok de afgelopen dagen veel naar Hera en daar was ik minder blij mee aangezien die al een partner heeft.