Kaus schreef:Nou we hebben geen vlo gevangen hoor
dat kan ook heel positief zijn. Dan zitten er misschien niet zo heel veel in huis? Niet dat dat alle ellende verklaart..
Welkom Simoonzel!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:heeft ze driekleuren? of is ze gewoon zwart wit?
Zoe_97 schreef:Ik heb binnenkort mijn 3e hond in huis. Bij de eerste 2 heb ik 3 dagen een matras in de woonkamer gelegd. Hond in de bench. Eerste nacht opgestaan bij elk piepje om ze uit te laten. 2e nacht om de paar uur (gezette tijdstippen) opgestaan, afhankelijk hoe vaak ze de nacht ervoor wakker werden. Maar ongeveer om de 3 uur. Dan nacht 3 maar 1 keer opgestaan iets voor de ochtend. Nacht 4 slaap ik weer in mijn bed. En op 3 dagen zijn al mijn honden tot nu toe dus in de nacht zindelijk.
xLaraaj schreef:Ooh van wie en welk ras?
Simoonzel schreef:Wij gaan even kijken hoe het gaat, ik denk dat ik op de bank ga tukken en de baby af en toe mee naar buiten neem. We leggen er waarschijnlijk ook een kruik bij om het nestgevoel niet in 1x weg te nemen.
Levita schreef:Simoonzel schreef:Wij gaan even kijken hoe het gaat, ik denk dat ik op de bank ga tukken en de baby af en toe mee naar buiten neem. We leggen er waarschijnlijk ook een kruik bij om het nestgevoel niet in 1x weg te nemen.
Ik had gelezen over een snugglepuppy, een kruik met een hartslag in de vorm van een knuffel. Iemand daar ervaringen mee?
Ik ga denk ik ook op de bank slapen, bij mijn oudste aussie was dat niet eens nodig. Die sliep vanaf nacht 1 lekker door. Ik ga kijken hoe het loopt.