Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mossel schreef:Dat zijn dingen waar ik dus helemaal niet over na denk, ik heb beesten dus er kan wel eens wat sneuvelen, ik heb katten en die zetten hun nagels graag ergens in. Mijn katten lopen vanaf kitten gewoon overal ook als ik niet thuis ben
Bhriseis schreef:De kat kan ook zo kijken hier, als we haar te veel plagen. Of als je er bij komt zitten, draait ze zich ostentatief om met haar kont in jouw richting, en zucht ze. Als je dan nog blijft zitten, begint ze heel suggestief te kwispelen ("Trut, je irriteert me")
IMJ schreef:Hé Mandy
Degenen met volwassen kat en kittens! Hoe doen jullie het met voer? Ik meng nu kitten en kattenvoer. Maar eigenlijk vraag ik me af of het kitten dan niet tekort komt.
De oudste is net 1. misschien kan ik beter vooral kittenvoer geven?
lor1_1984 schreef:Dat is te zien ja (goed trouwens!), maar doelde meer op de bouw ipv het gewicht.
![]()
Een Brit is immers steviger qua bouw dan een HTK, net zoals een Tinker steviger gebouwd is dan een KWPNer, hoe slank of dik ze ook zijn.
LoveUggs schreef:Wij hebben inmiddels idd de vazen en glazen fotolijstjes uit het raamkozijn gehaald en naar de slaapkamer of kast verplaatst en de plantenbak met overleden moestuintjes leeg gekiept en weg gezet dus de raamkozijnen zijn nu veilig. Dus hoop dat we ze binnenkort met een gerust hart door het hele huis kunnen laten lopen.
Onze katten staan trouwens niet genoteerd als HTK katten maar als Europese korthaar katten en volgens de verzekering dus raskatten