savieralover schreef:oehh das eigenlijk wel een aanbod wat ik niet kan afslaan! zou ik zeker graag een keer gebruik van maken! en je kan het Yorek ook niet kwalijk nemen. Als je zo gaaf bent (en stiekem een klein beetje bokt beroemd bent ) draait de wereld ook om jou
Stuur gerust een PB als je een afspraak wilt maken

Hannanas schreef:Heerlijke foto Marlies!
Wat voor rust ervaar je bij yorek nu hij een mede-boef in spe in huis heeft?
De meest tastbare verschillen zitten in het omgaan met wanneer wij weg zijn. Yorek kon op zich tot maximaal vier uur wel alleen zijn, maar hij liet zich altijd wel even horen. Geen paniek, maar leuk vond hij het duidelijk niet. Nu met Lyra erbij zijn ze al twee keer iets meer dan 2 uur samen alleen thuis geweest (en dan ook in de eerder zo door Yorek gehate bench!) en zijn ze gewoon compleet stil geweest

En ik ben de afgelopen maand 2x een (lang) weekend weggeweest voor opleidingen. Dan is Maurice wel thuis met ze, maar eerder raakte Yorek er toch wel door van slag wanneer ik niet thuis ben. Vaak roepen om mij. En wanneer ik dan weer thuis kwam (zeker als ik langer dan een dag weg was) was hij de komende uren echt zwaan-kleef-aan. Nu was hij de drie dagen dat ik weg was gewoon rustig, geen geroep. En toen ik thuis kwam was hij heel blij dat ik er weer was met veel knuffels en kusjes. En na 15min gingen hij gewoon weer lekker zijn eigen ding doen met Lyra haha.
Ook in algemene omgang merk je dat hij mentaal gewoon veel meer rust heeft. Hij jat onze spullen bijna niet meer (gaat nu gewoon Lyra uitdagen om te spelen). Overall gewoon veel meer rust in zijn koppie.
Hilli schreef:Waar zitten jullie eigenlijk, gezien het feit dat de bank al een soort van vol is?
Haha, we hebben gelukkig ook nog een 2-zits bank haha! Meestal liggen ze allebei languit op 1.