Nou, ze hebben bijna allemaal zo ongeveer hun geboortegewicht verdubbeld in een week. Da's toch netjes!! Hoe gaat het met de oogjes openen? Was er al eentje mee bezig geloof ik?
Zal wel meevallen haha, hij snapt alleen niet wat het zijn. Hij is nu gelukkig weer helemaal zichzelf en ook weer happy gelukkig. Was zoveel aan het slapen en down afgelopen week....
De kleine heeft overigens 4ml gedronken, zal hem later weer bijvoeren. Er is overigens een kans dat de kleine naar mijn broertje gaat, waar ik op hoopte. Nestje fokte ik immers vooral voor mijn familie :p kleine zal dan wel een andere gekke naam krijgen gok ik gezien zijn huidige poes "G" heet (als in gangster, ze dachten dat het een kater was tot ik hen wees op hey gebrek aan ballen. G is half Main coon maar is wel kortharig)
Ik vind de ruimte waar ik in woon te klein ik wil wel graag verhuizen maar dat kan nog een jaar duren voor ik iets groters vind. Ik woon nu op 50m2 en heb een tuin die helaas absoluut niet carproof is. Dat houd mij tegen om er 1 aan te houden...