Dat huisje

Morgen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nienke555 schreef:Heel veel zeggen dat ze in Carefresh geen gangen kunnen maken, en dat het weer in elkaar stort enzo, maar ik vind juist dat het heel stevig is haha! Je moet het wel goed aandrukken.
xDenies schreef:Dat kan, heel goed. Maar dat betekend niet dat ik het nu wel zou adviseren. Heb ook altijd hamsters op zaagsel gehad, maar nu ik betere en geschiktere bodembedekkingen heb meegemaakt zal ik absoluut niet zaagsel adviseren.
Maar dat ben ik
Joanieke schreef:Het nietmachine idee is niet gelukt..Ben er gister 2 uur mee wezen kloten. Het frame is intussen wel af, maar heb in totaal maar 3 nietjes kunnen bevestigen en de hele vloer lag onder met nietjes die niet sterk genoeg waren en om gingen buigen.. Ga vanmiddag toch maar een goedkoop nietpistool halen bij de praxis, heb maar even de gezamenlijke spaarpot van mijn vriend en mij geplunderd (hij doneert er altijd het meeste geld in
)...
AlwaysH schreef:nienke555 schreef:Heel veel zeggen dat ze in Carefresh geen gangen kunnen maken, en dat het weer in elkaar stort enzo, maar ik vind juist dat het heel stevig is haha! Je moet het wel goed aandrukken.
Het is ook heel stevig, misschien is het juist te stevig. Supasoft is ook ontzettend zacht en als je dit wat aandrukt graven ze hier geweldige gangen.
_Bitje_ schreef:Oke, ik heb zooplus geplunderd... 60,- aan producten besteld
Vanaf nu denken mijn huisgenoten dat ik echt crazy ben hahaha
Joanieke schreef:_Bitje_ schreef:Oke, ik heb zooplus geplunderd... 60,- aan producten besteld
Vanaf nu denken mijn huisgenoten dat ik echt crazy ben hahaha
Hahaha ik heb nog geen eens de spulletjes gekocht voor onze gerbils, maar vind mezelf nu al crazy![]()
Het valt me weer zo ontzettend tegen dat alles bij elkaar nog best wat geld kan kosten, dat was ik even vergeten van mijn vorige hamsters...