Agility lijkt me ook heel leuk om te doen! Moet hij wel nog even uitgroeien.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Simoonzel schreef:Ik zag het op facebook van Levi, goed van jullie! Houdt dat in dat de parcours moeilijker worden of alleen dat je in een groep komt met snellere honden?
Simoonzel schreef:Super leuk! Wij zitten nu even in "zomerstop" met de hondenschool, we gaan ergens in het najaar weer verder met lessen. We moeten ons nu vooral focussen op Popo's enige minder punt, extreem enthousiasme naar andere honden en ook mensen als hij al op standje hyper staat. Ik wil hem graag leren dat hij geen aandacht krijgt / geen honden mag begroeten als hij zo doet maar iedereen rent gewoon op hem af of komt eraan met zijn hond "omdat hij zo enthousiast is" en dan krijgt hij dus weer zijn zin![]()
Hebben jullie daar ook ervaring mee met jullie poedels in hun jeugd, of nog steeds?
KarinW86 schreef:Leuk dat hij zo vooruit gaat!
Hihi kieskeurige Gioia, ze weten wat ze willen
Ja hier gaat ook alles goed hoor!
Levi mag over 2 weken weer naar de kapper en dan gaan we zijn staart een iets korter modelletje geven hihi benieuwd hoe het staat...
Toch ook maar besloten om na Levi weer een poedel te nemen.. maar misschien ga ik dan wel voor een dwergje...
Vriend wil geen verharende hond en ze zijn ook leuk in de sport...
Helaas wil hij er nog geen 2e bijhihi