ja karma ook met een hele lieve blik, dat heb ik echt niet gedaan hoor vrouwtje zal eens kijken of ik er een foto van kan maken haha
Uska
Geplaatst: 05-03-16 18:25
Deze foto moest ik even delen: Washu flirt met Kayuh (meest linkse konijn)
De konijnen zijn sowieso allevier gek op hem, hun moeders beste vriendje was een kat, dus roofdieren zijn in hun beleving leuk. Als Kayuh rond de ren struint, volgen ze hem soms gewoon op de voet. Hij vind ze reuze interessant, maar als ze dat doen heeft hij altijd zoiets van: wat is dit nou? Jullie horen van mij weg te rennen, niet naar mij toe
Sorry voor de slechte kwaliteit foto's, binnenkort post ik wel weer een keer een goede foto
Haha, zonder toezicht en goede ren zou ik hem er ook niet bij laten hoor Maar zo gaat het eigenlijk heel goed. Het scheelt dat ze niet bang voor hem zijn en dus niet wegrennen, want dan zou hij er veel meer door getriggerd zijn. Vogels is een ander verhaal, daar is hij ontzettend fel op
xTiffani
Geplaatst: 05-03-16 21:06
Pepper rent gewoon als een psychopaat rondjes om de ren konijnen de stuipen op t lijf jagen, Gelukkig heeft degene waar ik oppas geen konijnen meer (en nee Pepper had hier niks mee te maken haha!)
Edit:
Iemand die nog een fijne oppas weet voor 2 weken? Normaal gaat Pepper naar zn vorige eigenaren maar dat gaat waarschijnlijk niet dit jaar. Het liefst wat in huiselijke sfeer en bekend met husky's.
Lisitano
Geplaatst: 05-03-16 21:42
Je kunt misschien Husky Rescue contacten? Dat is een grote club van mensen die zelf ook Husky's hebben.
Vandaag hadden we een fotomeeting
A_nouk
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-16 21:46
Ik lees nog steeds mee maar niet meer zo actief...
Xtiffany, ik weet een heel goed pensioen. Onze mexx is daar eergisteren ook een nachtje geweest maar is wel in Brabanr.
Man heeft jaren lang een 5tal husky's zelf gehad en is er erg goed mee. Maar verwacht dat Brabant te ver voor je is?
Mexx doet t verder heel goed, voor al alle dagen heel erg druk
xTiffani
Geplaatst: 05-03-16 21:49
Bedankt! Ga eens kijken. Wat een knapperd is het ook
Ik zit te brainstormen over mensen waar ik Pepper wel aan toe vertrouw.. en dan bedenk ik me of ik hun dat wel aan wil doen , het is nou niet bepaalt een hond die zich voorbeeldig gaat gedragen en zich overal maar bij neerlegd
Voor mij is hij eigenlijk enorm makkelijk, maar ik kén hem en als ik na ga hoe die is is t best n hand vol.
Brabant is wel heel erg uit de buurt ja ik hou het in mijn achterhoofd als ik niks vindt. Klinkt wel erg goed! Is de prijs ook te doen voor 2 weken? Ik zou alles wel willen uitgeven voor een goede plek maar dat gaat echt niet helaas.
A_nouk
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-16 21:58
Vragen €13 per dag, weet niet of dat minder wordt als ze langere tijd blijven...
Honden hebben ieder een eigen "kennel" met binnen en buiten ren voor zichzelf alleen. Mogen er 4 of 5 keer per dag uit om in groepsverband even flink te luchten en te spelen.
Blijft natuurlijk een kennel maar ze pakken het enorm goed aan !
wat een leuke foto van kaya met de nijnen! Karma geeft geen zier om de nijnen :p de border daar in tegen vind het erg leuk om ze te herderen haha
Ik zou het ook lastig vinden om karma achter te laten bij een onbekende oppas! Moeilijk zijn dat soort dingen. Kan hij niet mee voor die 2 weken?
Gave foto's Lisitano het is echt een knapperd!
Mexx ziet er uit als een dotje!
Karma heeft gister voor het eerst een andere husky gezien sinds dat ze uit het nest is. Dat ging dus niet goed kan ik jullie zeggen vol huilen en blaffen hoog ruggen haar met staart zo ver mogelijk tussen haar benen en achter mij schuilen.
Ze was gewoon echt bang maar het gekke is ze kan met iedereen overweg en deze hond deed helemaal niks. Zat gewoon stil staarde haar niet aan oid :/
Eerste twee weken van augustus, ja hij is gecastreerd.
Uska
Geplaatst: 07-03-16 12:08
Ik heb Kayuh vanmorgen naar de dierenarts gebracht voor castratie, hij vond het geweldig om er weer te zijn, haha rare hond De dierenarts vond hem erg mooi in de spieren zitten voor zijn leeftijd (half jaar), vond dat toch wel een groot compliment
Nog een mooie foto van een maandje terug, die had ik volgens mij nog niet geplaatst
Kon m'n bericht niet meer wijzigen, maar Kayuh is weer terug en alles is goed gegaan
Lisitano
Geplaatst: 07-03-16 14:29
Uska schreef:
Omdat hij bijna dagelijks bij zijn zusje is en hij al veel te veel interesse heeft 'T heeft ook niet mijn voorkeur, maar was helaas echt nodig.
Wat zonde! Hopelijk ontwikkelt ie alsnog even door in zowel gedrag als spieren. En ik duim dat de vacht je geen problemen gaat geven. Zo jong castreren is inderdaad echt niet gunstig helaas.
Gelukkig is alles goed gegaan, lekker rustig nu zeker?
Uska
Geplaatst: 07-03-16 15:15
Ja, dat hoop ik idd ook! Als het niet nodig was geweest, had hij van mij ook niet persè gecastreerd te hoeven worden, maarja... Hij kan straks weer lekker zorgeloos met z'n zusje ravotten, is voor hem ook wel zo fijn. Hij slaapt nu lekker idd, haha
tinkergirl89
Geplaatst: 15-03-16 13:32
aanschouw hier het plezier wat je van hussies kunt hebben vakantie met eigen honden (het duo malamutes is van mij, de hussies van vrienden)
Wij hopen van harte komende winter seizoen met de honden ook naar de sneeuw te kunnen. De hussen zijn vorig jaar al in noorwegen geweest en daar wedstrijden gelopen. Hoop dat wij ze komende winter ook voor de slee kunnen zetten voor de fun (zijn niet gedreven genoeg voor wedstrijden)