zal eens langs de bouwmarkt vanavond! @MDH: ik heb White Python keramische lampen van 100 watt. Aangesloten op Thermo Control II. En ook lamp met licht aangesloten op de timerfunctie.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zal eens langs de bouwmarkt vanavond!
hyppolyte schreef:Kusevi, lees even het topic goed door, op de laatste paar pagina's worden een hoop tips gegeven m.b.t voer en in het begin staan er wat linkjes naar nuttige pagina's.
Mloes schreef:Mijn tips na anderhalf jr egeltjes: denk goed na over verlichting en warmtelampen. Glas van terrarium is koud
Door schade en schande wijs geworden, gelukkig net geen dode egels![]()
Plaats je een foto van je aanwinst? Ben benieuwd!
Als het niet zo erg zou zijn zou het hilarisch zijn..
Jullie nog ideeën? Nog terraria / kooien staan?
Alleen... mijn katertje loopt er zo in!
Dat was niet helemaal de bedoeling, maar ik heb me aan de maten gehouden. Misschien een poortje of sluisje maken dat het moeilijker en minder aantrekkelijk wordt voor de katten.
\\
Zat laatst wel te denken of het leuk is een verbinding te maken van de ene helft naar de andere met een tunnel ofzo. Of, dat wordt een heel projectje, een tweede verdieping erbij maken! Ik ben alleen bang dat ze een bruggetje o.i.d. niet op durven te lopen, dan moet het wel heel vlak zijn (en dicht aan de zijkanten). Maar lijkt me wel superleuk! Terrarium is 70cm hoog dus qua ruimte moet het wel kunnen volgens mij. 
Mloes schreef:Wat leuk, heb je een foto?
En ze gaan gewoon naar m'n ouders hoor, maar was vooral op zoek naar ervaringen of een kooi met tralies wel werkt met warmtelampen enzo.
, dus ik heb nu (tijdelijk) een traliekooi. Temperatuur is lastig hoor (ik heb 1 warmtelamp 60 watt). Ik heb hem nu op een kleine kamer gezet met een apart "kacheltje" en dat houd het wel op temperatuur. Maar met 1 lamp ga je het niet redden. Die warmte kan gewoon niet binnen blijven.. Ik heb ook een handdoek over de kooi snachts trouwens!