Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

We zijn ooit begonnen met pup/jonge hond/GHH op de KC, toen hebben we EG geprobeerd maar daar zakten we finaal wegens een motivatiedip
Toen jachttraining gaan doen, wegens omstandigheden gestopt, vorig jaar begonnen met behendigheid, doen we nog steeds wekelijks en dat gaat met ups en downs
eind november gaan we een cursusje Impuls Controle doen bij Delphi in Almere (met dank aan Esther haha
) en daarna ga ik ook weer eens kijken voor een leuke jachttraining in de buurt. Blijft toch leuk, doen met je hondje waar ie voor gemaakt is
Ollie is een lekker ding, maar extra foto's mogen altijd 
Knapperd!
Ze gaan in de praktijklessen ook andere 'enge' dingen aan bod brengen dus ben erg benieuwd. Hhilde schreef:Eigenlijk moet ik hem ook leren te stoppen tijdens het komen. Dus dat ik hem bij me roep, maar halverwege (drie kwart, een kwart, verzin het) vraag ik hem dan te stoppen. Honden hier die dat kunnen? Hoe hebben jullie dat aangeleerd?
en dan verder uitbreiden naar riem er af 

joyce83 schreef:JesdaPower als het om onze nieuwe aanwinst gaat die moet eerst nog gemaakt worden en zal pas volgend jaar zijn. Maar was meer om wat ik dacht wat ik in de auto klaar moet hebben staan als we gaan wandelen en het zou een vetnel gaan worden.

), doe ik met Baris ook regelmatig mee met "amateur" behendigheid op onze plaatselijke hondenschool

Welkom! JesdaPower schreef:Welkom
Heb je wel eens voorbij zien komen in het Duitse Herder topic. Vind het erg jammer dat daar een kliekje is ontstaan tussen bepaalde mensen en dat je daar moeilijk tussen komt
Baris vind ik echt super knap!

zijn kop is de laatste tijd mooi breed geworden

Jullie krijgen er eentje van Rudo en Helma toch? Leuk lijstje ook
Ik heb meestal wél een riem bij me omdat ik Ol ook IN de auto moet krijgen (en die staat langs de weg geparkeerd, dan heb ik 'm gewoon liever aan de lijn
) maar verder heb ik eigenlijk alleen een balletje in de auto liggen voor 'm
Ohja, en een fles water en een bak, voor dorstige momenten
Ja en een kleed natuurlijk, waar ie op ligt
Ollie rolt niet door vieze dingen, dat scheelt echt! Hij pist er hooguit overheen 
JesdaPower schreef:Die laatste![]()
Waar heb je die laarsjes gekocht
Maar ik heb echt honderden van die foto's