Gefeliciteerd Arya
Zondag eindelijk puppy knuffelen, ben al een aantal dagen aan het stuiteren

Kijk nou wat een hondjes het al worden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nog een paar uurtjes en dan eindelijk de puppy's knuffelen

CupCakes_ schreef:Veel plezier Eefsel!
Ivy geniet van de rust denk ik, bevalt de vakantie?
Wij gaan last minute woensdag een paar dagen richting Limburg naar Curse & KimD. Jip heb ik dit nog niet verteld, die zal uitgeteld zijn als we daarna weer naar huis gaan_O-
Die pikte al gelijk een mini cookie in van de Milk & Cookies Zippy Paws Burrows. Beiden vinden die mini's wat daarbij zitten altijd fantastisch haha.
Erna was ze ook meteen rustig en ging ze slapen hahaha. Moest wat frustratie kwijt denk ik

. 

x_Jeanine_x schreef:Leuk hoor Willemijn!
Ik zag op insta dat de golden cody van de week bij mij in de buurt was! Heb ik even gemist
Hier gefietst met de stuiterbal vanochtend en ontbeten bij de MC donalds. Hadden eigenlijk vanochtend het water op gewild, maar de wolkjes in de lucht beloofden niet veel goeds. En met fietsen hadden wij meerdere eventuele stopplekken om te schuilen, maar was allemaal niet nodig!
[ [url=m/HbBcgE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FXZ98s.jpg]Afbeelding[/url] ]
In het bos in Rhenen bedoel je denk ik?
dat alles spoedig mag verlopen!
. Er komt dan ook een gedragsdeskundige meekijken superleukk... Ben benieuwd wat die ons nog kan vertellen/leren. 
Kiimm_ schreef:x_Jeanine_x schreef:Leuk hoor Willemijn!
Ik zag op insta dat de golden cody van de week bij mij in de buurt was! Heb ik even gemist
Hier gefietst met de stuiterbal vanochtend en ontbeten bij de MC donalds. Hadden eigenlijk vanochtend het water op gewild, maar de wolkjes in de lucht beloofden niet veel goeds. En met fietsen hadden wij meerdere eventuele stopplekken om te schuilen, maar was allemaal niet nodig!
[ [url=m/HbBcgE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FXZ98s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik woon sowieso niet zo ver van jou vandaan geloof ikIn het bos in Rhenen bedoel je denk ik?
mijn ouders wonen in Elst
Wat een leuke pups komen er iedere keer weer voorbij, om bij weg te smelten. Keetje is inmiddels 14 weekjes en doet het super goed!
Ook zijn we bezig met dingen los laten, dit gaat op en af, bepaalde speeltjes laat ze super goed los en sommige dingen zijn toch echt te leuk om los te laten. Maar uiteraard zit er geen haast bij, wij vinden dat ze alles al super snel oppakt.
en misschien mis ik er al.
en evt welke wel/niet meisie94 schreef:Hier iemand ervaring met hondenfluit een go of no go? Heb het idee dat hij beter komt als ik fluit dan roep maar mn fluit is niet zo goed dus dacht wellicht kan ik het zo proberenen evt welke wel/niet