Gefeliciteerd Arya

Zondag eindelijk puppy knuffelen, ben al een aantal dagen aan het stuiteren

Kijk nou wat een hondjes het al worden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CupCakes_ schreef:Veel plezier Eefsel!
Ivy geniet van de rust denk ik, bevalt de vakantie?
Wij gaan last minute woensdag een paar dagen richting Limburg naar Curse & KimD. Jip heb ik dit nog niet verteld, die zal uitgeteld zijn als we daarna weer naar huis gaan_O-
x_Jeanine_x schreef:Leuk hoor Willemijn!
Ik zag op insta dat de golden cody van de week bij mij in de buurt was! Heb ik even gemist
Hier gefietst met de stuiterbal vanochtend en ontbeten bij de MC donalds. Hadden eigenlijk vanochtend het water op gewild, maar de wolkjes in de lucht beloofden niet veel goeds. En met fietsen hadden wij meerdere eventuele stopplekken om te schuilen, maar was allemaal niet nodig!
[ [url=m/HbBcgE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FXZ98s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kiimm_ schreef:x_Jeanine_x schreef:Leuk hoor Willemijn!
Ik zag op insta dat de golden cody van de week bij mij in de buurt was! Heb ik even gemist
Hier gefietst met de stuiterbal vanochtend en ontbeten bij de MC donalds. Hadden eigenlijk vanochtend het water op gewild, maar de wolkjes in de lucht beloofden niet veel goeds. En met fietsen hadden wij meerdere eventuele stopplekken om te schuilen, maar was allemaal niet nodig!
[ [url=m/HbBcgE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FXZ98s.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik woon sowieso niet zo ver van jou vandaan geloof ikIn het bos in Rhenen bedoel je denk ik?
meisie94 schreef:Hier iemand ervaring met hondenfluit een go of no go? Heb het idee dat hij beter komt als ik fluit dan roep maar mn fluit is niet zo goed dus dacht wellicht kan ik het zo proberenen evt welke wel/niet