Hallo zie je me niet, ga aan de kant met dat gekke ding

Heee wat is dat, is dat eetbaar...

Hoiii, heb je mij al...
Even een leuke puppy update foto's van m'n schoonouders

Gaan zometeen even naar de recreatieplas met ze, ben benieuwd.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kiwiwitje schreef:Hij staat er inmiddels bij..Ze doen t er maar mee. Gelukkig staat de code en de voorwaarden ook in t bericht
cursebreaker schreef:kiwiwitje schreef:Hij staat er inmiddels bij..Ze doen t er maar mee. Gelukkig staat de code en de voorwaarden ook in t bericht
Tip. Geen idee of je er wat mee wilt of kunt maar wie weet haha.
Als je online op CRELLO zoekt krijg je een gratis online bewerk programma (zitten ook PRO elementen bij waar je dan wel voor moet betalen maar heb je niet nodig) waar je posts voor insta, Facebook, Pinterest en veel meer kan maken zoals ook headers e.d. Makkelijk te gebruiken en echt toffe designs die je aandacht trekken dus zeker voor promotie berichten echt een dikke aanrader. Ik gebruik ze vaker om m'n blog posts te promoten op social media.
*kruipt weer even onder de mee lees steen en zal snel weer een bij lees post doen*
Simoonzel schreef:Over het "uitlenen" van je hond aan een fokker, ik zou dus echt nooit mijn hond dik 2 maanden ergens anders laten verblijven. Ik hoor die constructie vaak bij doodles, dat teven terug moeten komen om pups te krijgen. Geen haar op mijn hoofd.