Jullie hebben lekker doorgekletst!
Hier was het druk! Afgelopen zondag hadden we een clubmatch voor de IMCA gangers en toen besloot een vriend van ons een hartinfarct te krijgen naast het veld.
Aangezien hij mee moest naar het ziekenhuis hebben wij zijn honden meegenomen naar huis. Toen hadden we opeens vier reuen extra in huis voor onbepaalde tijd.
Maar, het ging boven verwachting goed, mede dankzij Puk. Ze had zich bedacht "Mijn roedel, mijn huis, mijn regels!" En de vier heren dachten "oké!"
Eén van de honden mistte zijn baas ontzettend, echt heel sneu. Gelukkig ontdooide die met een dag of twee enigszins.
Het zorgde wel voor een uitdaging met wandelen, negen riemen vasthouden is niet handig gebleken.
Dus gingen we zo door het dorp, de 12 jarige labrador en onze sheltie lopen braaf aan de voet.
[ [url=m/7R7GuQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wel grappig, ik kwam twee vrouwen tegen met twee vizla's. Ze hadden meer moeite met die twee dan ik met negen.
Gelukkig mocht het baasje deze week ook weer naar huis (gaat zo snel tegenwoordig!) En konden de hondjes ook weer naar huis.
En vandaag eens de camera meegenomen naar de training, onze 'puppy's' doen het zo leuk.
[ [url=m/gTgOPm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/U359Qi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/upYkYH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/q4wVRG.jpg]Afbeelding[/url] ]