Puppy erbij 2018

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-18 23:12

Wat zijn alle pups hard aan het groeien!
Heerlijk om al jullie foto's te zien en verhalen te lezen :+: .

Wat een heerlijke vakantie foto's africanlady :D . Super dat het zo goed is gegaan!

Hier gaat het erg goed met Zoë :D . Ze is inmiddels 8 maanden oud, lekker aan het puberen maar nog steeds super lief :j .
Afgelopen maandag hebben we een puppy consult gehad bij de dierenarts en ze is helemaal goedgekeurd :D .
Een grote meid met haar 27.2 kg, maar niks te zwaar gelukkig.
Ze denkt overigens dat ze nog prima op schoot kan kroelen :') .
Ook nog even wat foto's :) .
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Azmay

Re: Puppy erbij 2018

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 07:48

Wat cool zo op vakantie.
Zoë is helemaal geen pup meer:p

xLaraaj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 08:07

Wat een leuke vakantie. En zo goed dat ze zo goed luistert!

Nee.. dit is zoë niet... waar is kleine zoë..? ;(

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 08:49

Ja bizar hé hoe dat kleine bolletje nu al een grote hond is :') .
Soms wel jammer hoor dat het zoveel sneller gaat dan bij kinderen.
Maar ze is jong van geest en dol op "sneeuw" :=
Afbeelding

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 09:29

Hoop dat die van mij minder van sneeuw houd _O-

Operatie "alleen in dichte bench slapen" is geslaagd, ze deed amper haar ogen open toen ik het deurtje open deed. Inmiddels is er een broertje bij gekropen, heb nu deze luxepositie waarbij ik gebruik kan maken van het nest dan zal ik hem gebruiken ook :)*
Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-18 09:41

Ahh Zoe is inderdaad geen pupje meer! Maar wat ziet ze er goed uit! Dat sneeuw maken is alleen wat minder hihi.

Handig om zulke dingen al vanuit het nest te doen Azmay. Chick(en haar broertjes/zusjes) kende de bench ook al toen ze bij de fokker weggingen.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 09:49

kiwiwitje schreef:
Ahh Zoe is inderdaad geen pupje meer! Maar wat ziet ze er goed uit! Dat sneeuw maken is alleen wat minder hihi.

Handig om zulke dingen al vanuit het nest te doen Azmay. Chick(en haar broertjes/zusjes) kende de bench ook al toen ze bij de fokker weggingen.

De bench kennen ze op zich wel, maar ja dan wel als iedereen op een hoopje ligt en je er zelf weer uit kan lopen. Dit is toch een nieuw principe.

Heb ook nieuwe fotos gemaakt met de camera, willen jullie die zien of moet ik even ophouden met spammen? :')

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-18 10:24

SPAMMEN. DUH.

Ja bij Chick was het in het begin dus ook met een paar in de bench. Geloof met 2. Maar dat maakt toch al wel verschil denk ik

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 10:27

O:)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-18 10:29

Ik vind dat geschoren snoetje wel echt heel mooi!

Foei zeg, al die onkruidjes. Dat die nog niet dood zijn.. :+ (hihi)

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 10:32

kiwiwitje schreef:
Ik vind dat geschoren snoetje wel echt heel mooi!

Foei zeg, al die onkruidjes. Dat die nog niet dood zijn.. :+ (hihi)

Het waren héél veel onkruidjes, een deel is al netjes afgeknaagd :+

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-18 10:44

haha dat doen ze hier ook :P

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 14:22

Zoë is groot!! <3

Ik vind die pupjes zó leuk met de geschoren neus. Net wat meer hond dan die speelgoedhondjes die het eerst waren. Vind dit echt geweldig <3

Dexter vannacht heel erg ziek geweest en heeft zichzelf helemaal leeggepoept binnen :r Nu gaan we muilkorftraining doen want ben er klaar mee dat ze buiten dingen opvreten waar ze vervolgens ziek van worden. Allebei al ziek geweest deze week daardoor vermoed ik.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 15:59

Hier een gezaligde drukte vandaag. 2 “pups” van 5 maanden van Kenai zijn fokker zitten vandaag bij mij :D
Mellow

Afbeelding

Riva

Afbeelding

Paloedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 16:22

Wat naar dat Dexter zo ziek is geweest! Sofie heeft gister met de BBQ waarschijnlijk iets van de grond weten te snacken, ik kon vanmorgen ook het een en ander schoonmaken.

Lillith is mooi zo net geschoren neus, heel ander beestje!

En de blonde labrador, wat een mooierd. Idd wel echt puppy-af al.

Iris mocht vandaag in bad (lees: moest. Je rook haar voorbij wandelen). Even tegenstribbelen en toen ging ze er maar bij liggen. Sofie erbij gezet en gewassen terwijl iris rustig toekeek.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-18 16:47

Oh dat is ook minder Paloedie. Snap wel dat je daarna bent gaan wassen hihi

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 16:55

Zoë is al heel volwassen om te zien :D

Karma loopt ook met muilkorf omdat ze alles eet ik ben zeer tevreden over Julius k9 muilkorf die is van leer en laat genoeg ruimte om te drinken en de tong te laten hangen.

Wassen Ziet er gezellig uit zo in bad :D

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 16:56

Doet me er aan denken dat ik Lilith eigenlijk ook nog even moet wassen, mevrouw had poep in haar nek gisteren :')

Moet hier ook heel snel zijn met poep opruimen, anders ruimen ze het zelf op :Y)

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 17:17

Ah wat goed om een positieve ervaring te horen over wandelen met een muilkorf. Normaal gesproken vreten ze eigenlijk niet onderweg maar ze hebben hier op de paden net nieuw zand gestort dat maanden op de parkeerplaats heeft gelegen. Vermoed dat er heel veel katten in hebben gepoept.

Ik zat zelf te denken aan een muilkorf van Baskerville. Die kan ik hier in de winkel kopen en kan ik even passen. Dundy heeft er al eentje maar die is nogal van hard plastic.

Ze lijkt het helemaal niet zo erg te vinden Paloedie! Is ze al fanatiek zwemmer?

Zoë, meer foto's! Ben helemaal gek van rooie honden <3

Azmay, als ze hier iets vies hebben gedaan was ik ze altijd met een washandje en wat afwasmiddel. Wassen is hier echt een drama %)

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 17:23

Poedels moeten er maar gewoon aan wennen gewassen te worden, is voor het trimmen eigenlijk bijna noodzakelijk. Hadden ze maar geen Poedel moeten worden :Y)

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 18:39

Baskerville muilkorf heb ik ook en mijn hond draagt die vanaf eerste seconde zonder maar 1 probleem er mee te hebben. Hij wil buiten ook vanalles eten zoals grote en kleine mensen, honden... Maarrrr hij komt er inmiddels achter dat die dingen eigenlijk niet eetbaar zijn dus er is goede hoop ;)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-18 18:43

Haha hier gaan ze ook gewoon in bad. Boellie wel met koekjes. Want anders denkt ie dat ik hem mishandel. Hij vind het ZO erg. Dus dan maar een paar koekjes mee. Sinds dien krijg ik hem ook eindelijk zonder drama mee naar boven, want kreeg hem eerst niet mee naar boven tenzij aangelijnd... :')

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 18:55

Hier ook. No nonsens. Niet tegenpruttelen. Hup het bad in en daarna onderbreek waterblazer.

Kaus. Geen Foto’s meer gemaakt. De 4 hondjes liggen nu na een actief middagje te slapen

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 18:59

Jullie hebben lekker doorgekletst! :j

Hier was het druk! Afgelopen zondag hadden we een clubmatch voor de IMCA gangers en toen besloot een vriend van ons een hartinfarct te krijgen naast het veld.

Aangezien hij mee moest naar het ziekenhuis hebben wij zijn honden meegenomen naar huis. Toen hadden we opeens vier reuen extra in huis voor onbepaalde tijd.

Maar, het ging boven verwachting goed, mede dankzij Puk. Ze had zich bedacht "Mijn roedel, mijn huis, mijn regels!" En de vier heren dachten "oké!" :')

Eén van de honden mistte zijn baas ontzettend, echt heel sneu. Gelukkig ontdooide die met een dag of twee enigszins.

Het zorgde wel voor een uitdaging met wandelen, negen riemen vasthouden is niet handig gebleken. :+

Dus gingen we zo door het dorp, de 12 jarige labrador en onze sheltie lopen braaf aan de voet.
Afbeelding

Wel grappig, ik kwam twee vrouwen tegen met twee vizla's. Ze hadden meer moeite met die twee dan ik met negen. :=

Gelukkig mocht het baasje deze week ook weer naar huis (gaat zo snel tegenwoordig!) En konden de hondjes ook weer naar huis.

En vandaag eens de camera meegenomen naar de training, onze 'puppy's' doen het zo leuk. <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 19:12

KimD schreef:
Jullie hebben lekker doorgekletst! :j

Hier was het druk! Afgelopen zondag hadden we een clubmatch voor de IMCA gangers en toen besloot een vriend van ons een hartinfarct te krijgen naast het veld.

Aangezien hij mee moest naar het ziekenhuis hebben wij zijn honden meegenomen naar huis. Toen hadden we opeens vier reuen extra in huis voor onbepaalde tijd.

Maar, het ging boven verwachting goed, mede dankzij Puk. Ze had zich bedacht "Mijn roedel, mijn huis, mijn regels!" En de vier heren dachten "oké!" :')

Eén van de honden mistte zijn baas ontzettend, echt heel sneu. Gelukkig ontdooide die met een dag of twee enigszins.

Het zorgde wel voor een uitdaging met wandelen, negen riemen vasthouden is niet handig gebleken. :+

Dus gingen we zo door het dorp, de 12 jarige labrador en onze sheltie lopen braaf aan de voet.
[ [url=m/7R7GuQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wel grappig, ik kwam twee vrouwen tegen met twee vizla's. Ze hadden meer moeite met die twee dan ik met negen. :=

Gelukkig mocht het baasje deze week ook weer naar huis (gaat zo snel tegenwoordig!) En konden de hondjes ook weer naar huis.

En vandaag eens de camera meegenomen naar de training, onze 'puppy's' doen het zo leuk. <3

[ [url=m/gTgOPm.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/U359Qi.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/upYkYH.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/q4wVRG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Whaha geweldig