2 dagen te laat en nu neergezet in de stromende regen, terwijl we thuis waren. Maar heee ze kan eten.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KimD schreef:kiwiwitje schreef:Hier zijn de kinders allemaal uitgevlogen op Guinnes na
Titers waren allemaal netjes gisteren. Maandag alweer acht weken
Is het Guinness bewust met één S, of typfoutje?Heb je er weer 8 weken op zitten joh!
Voor de andere, succes met de laatste loodjes en bevallingen!
LuciLusitano schreef:Stille meelezer breekt even in.
Wij hebben een oeps nest van onze honden (teef werd eerder loops, beide honden braken los en zaten vast. Sterilisatie stond gepland aangezien de DA het 4 maand na de laatste loopsheid wilde). Goed nu hebben we 8 pups en doen heel erg ons best. Gelukkig hebben we voor 7 al een baasje.
Nu heb ik een vraag. Ze zijn nu 3 weken oud en ik merk dat ze veel piepen (de laatste week, daarvoor lag ze er bijna de hele dag bij), ik moet vaak echt even bij moeder gaan zitten anders laat ze ze piepen terwijl ze (denk ik) honger hebben. Of is dit normaal en leert ze de pups dat ze moeten wachten?
Pups groeien goed verder.
ChefsSpecial schreef:Afgelopen nacht hebben wij de pups van Cookie en Burley mogen verwelkomen, 4 reuen en 2 teefjes.
Gewrichten allemaal tussen de 470 en de 550 gram en ze doen het super.
Het was een lange nacht waarbij Cookie om 20:00u haar slijmprop verloor, en binnen een kwartier haar vliezen braken. Om 21:15 de eerste weeën maar uiteindelijk tegen 0:00 nog steeds niks, dus Best gebeld en we konden direct komen.
Alles gepakt en in de auto gestapt. Binnen 10 minuten had ze de eerste pup, in de auto
Dus omgedraaid en terug naar huis. De laatste is rond 5:00u geboren waarbij er bij de laatste 2 steeds ruim 2 uur tussen zat.
Ik ben kapot maar tevreden en mama Cookie en haar beebs ook![]()
![]()
![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]