Zo naar, dat vuurwerk. Gelukkig is dat weer achter de rug. Nooit leuk om je lieve dier zo te zien.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-23 12:29
Nee, echt heel sneu! De eerste paar jaar vond hij het nog wel interessant, maar de knallen worden steeds harder. Zo rot om hem dan verstijfd in een hoekje te zien zitten met grote schrikogen Wat dat betreft gaan mijn valken er een stuk beter mee om!
Jij ook gelukkig nieuwjaar! Ook voor Mango. Wat sneu dat hij bang was. Er zijn zoveel dieren bang met Oud en Nieuw, voor mij mag het afgeschaft hoor. Maar goed, dan zal ik bejaard zijn als het zover komt. Mooie foto’s!
Sinds deze week heeft hij iets nieuws bedacht Wanneer ik met mijn theelepeltje tegen mijn glas tik, pakt hij een stokje en gaat daarmee tegen de tralies van zijn kooi tikken Dat doet ie dus continu! Zo kunnen we samen een band beginnen! Misschien moet ik hem voor zijn verjaardag een triangel geven?
Het is bekend dat Mango een slimme vogel is, maar dit is toch echt wel weer een treetje hoger zeg! Hoe heeft hij dat bedacht? Ik zie hem er echt wel voor aan dat hij een triangel ook snel zal begrijpen.
Cayenne
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-23 00:17
Ik vraag me zelf ook af hoe ie dat heeft bedacht Het viel ons op dat hij steeds tegen zijn tralies tikte nadat ik met het lepeltje had geroerd, dus hij heeft echt zelf ergens de link gelegd! Hij blijft me verbazen!
Suzanne F.
Geplaatst: 15-01-23 09:55
Wat grappig. Hij kan muziek maken! Op TikTok is een vogel die de Cookie song doet, heel leuk. Hij zingt het echt heel duidelijk. En ook eentje die echt op de muziek beweegt. Vogels zijn heel muzikaal volgens mij.
Herken je dat? Je hebt dringend je sleutels nodig en dan zitten ze net helemaal onderin je tas verstopt?
Ik zat echt te wachten tot hij er helemaal in zou donderen, maar dat gebeurde (helaas) niet
Cayenne
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-23 13:19
Forget what I said. Hij is er zojuist 2 keer ingedonderd En hij was totaal niet onder de indruk, want hij dook er meteen opnieuw in Helaas is de zak nu wel stuk
Hij vond zijn duik volgens mij nog leuk ook In ieder geval was ie totaal niet geschrokken hahaha. Ik wel in eerste instantie, maar de zak brak gelukkig zijn val