En wat is Djessey al groot geworden

Hier terug gekomen na 3 dagen spanje en had een moddermonster. Dus naya gewassen, gedroogd en gestrimd en ze is klaar voor morgen op show

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kiwiwitje schreef:Hoelang hebben jullie er dan op gereden kabayo? Wel fijn dat je een beetje voor de nacht thuis bent of moet je als je NL binnen bent nog een uur of 3 rijden?
Kabayo schreef:kiwiwitje schreef:Hoelang hebben jullie er dan op gereden kabayo? Wel fijn dat je een beetje voor de nacht thuis bent of moet je als je NL binnen bent nog een uur of 3 rijden?
We hebben 10 uur en 30 minuten gereden als we thuis zijn. Ik woon zelf in friesland nabij Heerenveen en we gaan zo bij Groningen de grens over. Dus zal iets van een uur zijn. Volgens de routeplanner half 11 thuis
xDenies schreef:Dat is een flink pittige reis zo kort achter elkaar! Ik denk zelfs dat de pup er nog het minst last van heeftGeniet van jullie nieuwe aanwinst
En sterkte voor Karmachansy, alle pups zijn nu opgehaald toch?
Och Kim, heerlijk filmpje! Lekker aan het spelen met zichzelf![]()
Prachtige foto's weer! & een opgedoft hondje, hier moeten ze er morgen denk ik ook weer aan geloven. Maar ik doe het niet zo uitgebreid als jij voor show (moet) doen
KarmaChansy schreef:arme olly niet wandelen! moet je nog vaak voor het verband wisselen mag je het niet zelf doen?
Ja de rust is wel lekker hoor punjab![]()
Kuvasz zelf ook nog nooit niet in het echt gezien, wel voor het eerst een kelpie pas, die kende ik alleen van kaus haar fotos