Puppy erbij 2019

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xLaraaj

Re: Puppy erbij 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 17:26

Wat een mooie foto’s van Mila. Ik mis die leeftijd <3

En wat is Djessey al groot geworden :oo

Hier terug gekomen na 3 dagen spanje en had een moddermonster. Dus naya gewassen, gedroogd en gestrimd en ze is klaar voor morgen op show

Afbeelding

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-19 17:42

Ja ze gaat hard!

Ze ziet er weer netjes uit!

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 17:42

mila is echt knap <3

selfies zijn leuk :D

Galaika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 20:14

Mila is leuk!

Selfie's zijn ook leuk.

Naya ziet er knap uit, veel succes op show!

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 20:34

Deze moest ik echt even delen :D Skye met dr gekke vijf minuten

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 20:41

Wat een droppie is het toch!!

Veel plezier met Ziggy Kabayo! Wat je van ver haalt is goed hè? Hoop dat KC hem niet teveel zal missen ;). Geniet!! Dat je dat allemaal in zo’n korte tijd rijdt.... ik vind t knap!

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 21:03

Djoopie dankje! We zijn nu iets van 5x gestopt. Fizzy heeft 2x iets gedaan. Hij is super braaf, slaapt de hele tijf en niet wagenziek. Doet ook niks in de auto. We rijden zo Nederland al binnen. Moet zeggen dat het helemaal niet druk is. We hebben nu nog geen 1 file gehad. Heerlijk :D

Kimvicious heerlijke video <3

Laraaj ze ziet er prachtig uit

Kiwi wat groeit ze snel zeg. Mooi !.

Wauw candalisa. Prachtig! Mooie heldere fotos. Ga je een uitvergroten? Of alles :P

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-19 21:10

Hoelang hebben jullie er dan op gereden kabayo? Wel fijn dat je een beetje voor de nacht thuis bent of moet je als je NL binnen bent nog een uur of 3 rijden?

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 21:13

kiwiwitje schreef:
Hoelang hebben jullie er dan op gereden kabayo? Wel fijn dat je een beetje voor de nacht thuis bent of moet je als je NL binnen bent nog een uur of 3 rijden?

We hebben 10 uur en 30 minuten gereden als we thuis zijn. Ik woon zelf in friesland nabij Heerenveen en we gaan zo bij Groningen de grens over. Dus zal iets van een uur zijn. Volgens de routeplanner half 11 thuis

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 21:16

Dat is een flink pittige reis zo kort achter elkaar! Ik denk zelfs dat de pup er nog het minst last van heeft :P Geniet van jullie nieuwe aanwinst :) En sterkte voor Karmachansy, alle pups zijn nu opgehaald toch? :P

Och Kim, heerlijk filmpje! Lekker aan het spelen met zichzelf <3

Prachtige foto's weer! & een opgedoft hondje, hier moeten ze er morgen denk ik ook weer aan geloven. Maar ik doe het niet zo uitgebreid als jij voor show (moet) doen :P

mvdende

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 21:16

Afbeelding

Ik zit. (En ik ben onrustig en wil niet gaan slapen)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-19 21:17

Kabayo schreef:
kiwiwitje schreef:

We hebben 10 uur en 30 minuten gereden als we thuis zijn. Ik woon zelf in friesland nabij Heerenveen en we gaan zo bij Groningen de grens over. Dus zal iets van een uur zijn. Volgens de routeplanner half 11 thuis

Das nog best pittig. Maar t was goed te doen dus :)

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 21:18

xDenies schreef:
Dat is een flink pittige reis zo kort achter elkaar! Ik denk zelfs dat de pup er nog het minst last van heeft :P Geniet van jullie nieuwe aanwinst :) En sterkte voor Karmachansy, alle pups zijn nu opgehaald toch? :P

Och Kim, heerlijk filmpje! Lekker aan het spelen met zichzelf <3

Prachtige foto's weer! & een opgedoft hondje, hier moeten ze er morgen denk ik ook weer aan geloven. Maar ik doe het niet zo uitgebreid als jij voor show (moet) doen :P

Jaaaa alles is nu weg! Ik mis ze wel hoor maar we hebben een leuke groep met af en toe fotos :D voor karma is wel fijn dat het nu klaar is, ze is ook niet meer zo depri gelukkig. Ze heeft nog wel naar fizzy gezocht maar wordt nu minder

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 21:20

Leuk dat je bijna thuis bent. Nu zal je je waarschijnlijk nog ok voelen. Maar de komende dagen kruipt zo’n reis in de kleren.
Toen wij naar Hongarije gereden zijn. Vrijdagavond om half 8 vertrokken. En rond 11 uur in de ochtend aangekomen. 14 uur gereden. Dan overdag een show daar bezocht. Enkele uren geslapen. En om 5 uur in de ochtend week vertrokken en dan 15 uur naar huis gereden.
De eerste dag ging alles goed. 2/3 dagen later kroop het me pas in de kleren.

Hier morgen ook show. Met rocky en Cooper :D

Noblesse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 21:35

Zo dan :') , Barry heeft gegeten. Heb terug KVV op voorraad voor m'n BC dus dacht het ook even te proberen bij Barry. Meneertje ging plots wel (voor zijn doen) érg vlot z'n bench in om te eten :9 .

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-19 21:44

Wat fijn noblesse!

Hier morgen ook show maar de kleine meid doet natuurlijk nog niet mee!

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 21:51

Leuke selfies kiwi :D

Laraa : Ze ziet er goed uit! moet vast goed komen op show, succes!

Kimvicious : wat een leuk filmpje, herken er wel veel in, guinness gaat ook wel eens zo door de kamer *\%/*

Candalisa : mooie fotos van de shoot! Leuk voor later!

Mvende : Ook echt zo kijken van : is er wat??

Elina : nog even! Vannacht zul je vast lekker slapen!

Zoe ook succes!

Kiwi ook veel plezier morgen!

Hier vandaag guinness mee naar een clinic voor het mennen. Had een vriendin beloofd te helpen met haar dubbelspan, dus hond maar mee! Was prachtig weer en hij heeft zich top gedragen. Gelukkig was de meeste zon weg toen we aan de beurt waren. Steeds beetje wolken voor de zon dus hij had het niet heel warm ofzo.

Daarna kwam de eigenaar nog aan met zijn 6maanden oude pup, was ook een veedrijver, kende het ras niet echt eigenlijk. Beetje wit/licht blond en echt best wel groot. Ga het eens opzoeken zo.
Maar daar heeft guinness super leuk mee gespeeld! Die hond was niet zon speler zei de man maar ze hadden echt ontzettend veel lol. Hij vond hem ook een blije vriendelijke hond, altijd leuk om te horen!

Toen het gevaar van overgelopen worden door paarden voorbij was heb ik hem los gehad en bleef hij netjes bij me in de buurt. Leuke dag geweest!

Afbeelding

Kimvicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 22:37

Klinkt als een geslaagde dag Nynkster! Knappe Guinness!

Super fijn Noblesse! Vind het altijd lastig als dieren niet of slecht eten. Paardlief wilde pas zn slobber niet eten, ik al half stress, tot ik me bedacht dat die net een dag op t gras stond en waarschijnlijk gewoon zn pens volgevreten had :P dag later ging er idd gewoon weer slobber in haha.

Veel plezier op show allemaal!

punjab

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 22:56

Fijn dat Barry heeft gegeten.

Kabayo flinke reis maar eindelijk der Fizzy lekker thuis. Karma toch wel blij met der rust en KC ook vast.

Zie mooie foto's weer voorbij komen.

Damens met morgen show veel plezier.

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 23:53

Succes op de show voor degene die gaan! Ben toch blij dat ik Olly nergens voor had ingeschreven :')
Vandaag weer nieuw verband erom, gelukkig vind die het heel leuk bij de DA haha. Knuffelen met iedereen. Maandag mag die weer.
Schat zo in dat we uiteindelijk gaan uitkomen rond de 500 euro...en dan nog fysio erbij. :+

Wel saai nu, mijn wandelingen zijn weg. Het is alleen plassen, poepen en klaar. Gelukkig zijn de andere 2 al oud en hebben ze niet zoveel nodig. Die moeten zich ook even aanpassen. Olly alleen laten gaat die ook niet leuk vinden.

Nynkster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 23:58

Wat vervelend ianthe!
Hopelijk daarna niet snel weer wat..

Heb nog even gezocht naar die hond van vanmiddag. Het was een kuvasz, ik had er nog nooit eerder van gehoord, weer wat geleerd :D

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 00:01

arme olly niet wandelen! moet je nog vaak voor het verband wisselen mag je het niet zelf doen?

Ja de rust is wel lekker hoor punjab :+

Kuvasz zelf ook nog nooit niet in het echt gezien, wel voor het eerst een kelpie pas, die kende ik alleen van kaus haar fotos :))

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 00:05

Denk dat het veiligste is om toch maar een verzekering af te sluiten voor Olly :') In die 10 jaar dat ik zelf honden heb, eigenlijk nooit hoge kosten gehad, ook nooit verzekering gehad voor de honden.
Als ik in het bos wandel, zal die toch nooit op het pad blijven, denk dat dit aardig onmogelijk gaat worden om hem dat aan te leren. Zal wat meer rijden worden naar een andere wandelplek die wat veiliger is voor meneer. :+

KarmaChansy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 00:07

haha ja soms is die verzekering wel handig :+

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 00:09

KarmaChansy schreef:
arme olly niet wandelen! moet je nog vaak voor het verband wisselen mag je het niet zelf doen?

Ja de rust is wel lekker hoor punjab :+

Kuvasz zelf ook nog nooit niet in het echt gezien, wel voor het eerst een kelpie pas, die kende ik alleen van kaus haar fotos :))

Voor de komende 2 weken is het elke 2-3 dagen nieuw verband en zelf doen kon niet, omdat die het ook gelijk moest controleren. Ook door de schade in de poot zelf, zenuwen enzo. Dus tsja, dan is het al gelijk een extra duur grapje. Zou zelf ook niet echt lukken, hij verzet zich er wel aardig tegen, de assistente moet hem stevig vasthouden. En na die tijd zien of het dan zonder kan, of het goed is genezen en dan moet die nog lange tijd rustig aan doen en naar de fysio. Gelukkig is de fysio hier wel redelijk met de kosten en zit ook super dichtbij.