Danique, wat een heerlijk verhaal!

Sorry dat ik je een vreetmonster heb meegegeven

Wat fijn dat je al positieve verandering merkt in Kyto! Was hij een poetsertje? Dat hoor je weleens vaker wanneer ze alleen zaten. Dan gaan ze een beetje obsessief worden met poetsen. Grotere papegaaien kunnen dan gaan plukken maar dat zie je weer minder snel bij valken.
Ineke, gefeliciteerd met Crocky!
Bij Kimley mogen de grasjes binnenkort verhuizen

Elina, Handtam maken doe ik hier vanaf een week of 2 (wanneer ze door de kritieke fase zijn). Vanaf die tijd komen ze meerdere keren per dag even in handen (maar heel kort en dat bouwen we natuurlijk op). Tegen de tijd dat ze uitvliegen zijn ze dan vaak wel helemaal gewend. Alleen nieuwe mensen zijn altijd weer eventjes spannend. De één heeft daar meer moeite mee als de ander!
Idd geen grasparkiet bij de Turqouisine zetten! Grasjes zijn erg territoriaal en brutaal en een Turqouisine delft dan het onderspit.
Ik zou er een andere soortgenoot bij zetten idd! Als je het geslacht wilt weten kun je het beste even DNA laten testen dmv veertjes opsturen naar een laboratorium. Ik doe dat altijd via Gendika.
Jongens, gelukkig is het niet meer zo warm! Mijn vogels vonden de extra badjes en douchen wel lekker, maar dit is een betere temperatuur voor ze!
Alleen waaien ze nu bijna uit hun veren. Ook wel weer fijn want ze zijn nog steeds gigantisch in de rui