Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Neonlight schreef:Snuitje is voldoende. In Duitsland is dacht ik de muilkorfplicht voor bepaalde rassen. Italië heeft muilkorfplicht voor alle rassen, hoewel ze de kleintjes meer door de vingers zien.. Kiko heeft daar ook een muilkorf aan gehad. Is met name voor openbaar vervoer en ook in gondels moest die om (zelfs als je alleen in een gondel zat).
Ianthe schreef:Amandavd schreef:Ik heb donderdag een afspraak bij de DA. Neela blijft maar schrapen en kokhalzen. Daarnaast ook nog reversed sneezing.
Weet je zeker dat het geen kennelhoest is?
Amandavd schreef:Dat vraag ik mij wel af inderdaad. Volgens de dagopvang was het geen kennelhoest. Reversed sneezing herken ik omdat onze vorige hond dat ook had. Maar dat schrapen zou inderdaad ook kennelhoest kunnen zijn. Ze is wel geënt maar je hebt daar zoveel vormen van. We gaan het donderdag horen.
Ianthe schreef:Amandavd schreef:Dat vraag ik mij wel af inderdaad. Volgens de dagopvang was het geen kennelhoest. Reversed sneezing herken ik omdat onze vorige hond dat ook had. Maar dat schrapen zou inderdaad ook kennelhoest kunnen zijn. Ze is wel geënt maar je hebt daar zoveel vormen van. We gaan het donderdag horen.
Die van mij deed dit ook allemaal en was gewoon kennelhoest. Hoestsiroop en rust, klaar. Enting maakt niets uit, dan kunnen ze het nog krijgen. Maar hopelijk gaat je hond totdat je weet wat het is niet naar de dagopvang?
Zonnetje81 schreef:Ze komt van 3x plassen en 3x poepen in de nacht nu naar 1x plassen en 1x poepen. Laatst had ze niet gepoept snachts. Blijkbaar begint ze nu te vinden dat ze liever buiten poept en plast wat ik natuurlijk aanmoedig.