Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Tarzan schreef:Whahah echt he
Omg die Bob ligt ook lekker zo te zien
Starza, oei hopen dat ze allemaal niet zwanger zijn! Ga je flo wel laten castreren nu je dit weet?
Dikmakers: havermout, vinden ze heerlijk!! Ook erwtenvlokken of maïsvlokken vinden ze lekker en worden ze dikker van
Al eens gedacht aan E. Cuniculi, ivm het plotseling afvallen? Ik zou je dierenarts hier even om vragen!
Eoweyn_x schreef:Extra ondersteuning zoals Echincea (gedroogde kruiden, A Vogel echinaforce druppels door het water) werken goed.
Ikzelf heb goede ervaring met Silsterk, bij snot dan, maar het is ook goed voor de weerstand.
Welke AB heeft ie gehad?
Goede dikmakers zijn havermout, erwtenvlokken..
EC zou ook een ding kunnen zijn. Slecht eten door niezen ken ik eigenlijk niet.. Hij eet dus ook slecht, als ik je verhaal goed begrijp? Of valt hij alleen af?
_Tarzan schreef:Wat leuk Eoweyn!
Show je je tijdelijke ram ook even hier?!
Dames, ik heb even een vraagje ...
Die 2 Vlaamse reuzen uit de dierenwinkel blijven in m'n kop malen. Nu wil ik eigenlijk eens vragen of ze wel verkocht worden in de winkel en wat ze er anders mee doen, misschien dat ze ze mij mee willen geven? (Geen idee of ze zoiets doen) .. Hoe kan ik dit het beste vragen zonder stom over te komen?
Ik blijf het sneu vinden voor die beestjes dus wil er eigenlijk iets aan doen ..