Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Macs schreef:Die jij aangaf heeft ook een smaakjeAlleen leek eucalyptussmaak me niet zo'n succes. Deze is ook suikervrij.
Ik zit ook te twijfelen over de dierenarts: ik heb geen auto en met ze naar buiten lijkt me dan ook niet zo'n goed idee.. weet niet of hij me telefonisch iets wil geven. Plus ik denk dat ze te jong zijn voor AB.
Macs schreef:Dat bedoelde ik dus ook Earthfocus. Ik heb heel vaak ratten gehad en er zat er altijd wel 1 aan de AB, na een jaar eigenlijk zonder enig effect..
Ik wil ze niet bij elk niesje aan de antibiotica zetten, dat doen we bij mensen ook niet. Als het een virus is heeft antibiotica sowieso geen zin.
Ze zijn alledrie nog fit en elke avond is het apenkooien. De kleinste heeft nog iets meer moeite maar die is dan ook wel ontzettend klein.
De twee broertjes zijn nog best gestrest als je ze wilt oppakken of als ze een gek geluid horen, dus meenemen naar de dierenarts zie ik op dit moment gewoon nog niet zitten. Ze krijgen die broomhexine nu via het drinkflesje. Mochten ze toch achteruit gaan dan ben ik de eerste die daar voor de deur staat.
Ik twijfel niet over verhoudingen, ik ben gediplomeerd apothekersassistent en momenteel docent in de dierverzorging dus ik denk dat ik ook wel een beetje op mijn eigen intuitie mag vertrouwen.