Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mavantos schreef:Ik vind persoonlijk aangifte doen wel een stapje te ver gaan in dit geval. Bonne heeft niks toch? Ondanks dat hij en jullie erg geschrokken zijn. Wel een hele vervelende situatie. Hopelijk nu alleen nog maar leuke ervaringen. Arme Bonne
Dagahra schreef:mavantos schreef:Ik vind persoonlijk aangifte doen wel een stapje te ver gaan in dit geval. Bonne heeft niks toch? Ondanks dat hij en jullie erg geschrokken zijn. Wel een hele vervelende situatie. Hopelijk nu alleen nog maar leuke ervaringen. Arme Bonne
Moet er dan eerst iets ergs gebeuren??
Ik heb al 2 x aangifte gedaan tegen de hond van mijn buurman. Beide keren had ze niks, omdat ik adequaat reageerde.
Hond van andere buurman heeft al wel een prachtige litteken
mavantos schreef:Dagahra schreef:Moet er dan eerst iets ergs gebeuren??
Ik heb al 2 x aangifte gedaan tegen de hond van mijn buurman. Beide keren had ze niks, omdat ik adequaat reageerde.
Hond van andere buurman heeft al wel een prachtige litteken
Zeer zeker niet, maar StalMelyn was zelf niet aanwezig toen het gebeurde. Het lijkt me lastig aangifte te doen van een situatie die je zelf niet gezien hebt en waar je hond medisch niets aan over heeft gehouden.
Ik ben zeker wel voor het doen van aangifte als de situatie daar naar is en dan hoeft je hond echt niet eerst gaten te hebben bij wijze van spreken, maar dit lijkt me een lastige situatie.
Gaabje schreef:Leuk om iedereen te zien die afgelopen weekend op show is geweest! Ik wil met Nori misschien in juni naar Arnhem. Ben ook aan het kijken om wat showtraining te volgen.
Enge situatie zeg met Bonne… inderdaad ik zou ook aangifte doen! Blijkbaar leert die man geenszins van zijn eigen fouten, want jullie komen hem al 2x zo tegen en jullie zullen niet de enige zijn. Hier helaas vrienden waarvan hun franse bulldog is doodgebeten door zo’n onverantwoordelijk figuur…
Wanneer kwam bij jullie de realisatie dat jullie hond echt volwassen aan het worden was? Nori is nu 2,5 en heb toch wel regelmatig realisatiemomentjes van ow, hij wordt toch volwassenHet is steeds vaker denken ipv eerst doen, het overmatige enthousiasme gaat er langzaamaan af en hij lijkt zich ook nog steeds meer te hechten aan ons, waar eerst alles en iedereen interessant was. Laatste wel een aandachtspuntje dat het niet omslaat in verlatingsangst.
beauty1love schreef:Wij zijn lekker aan het genieten van het zonnetje![]()
Kleine baby wordt steeds minder klein, want Mallow is alweer drie maanden
Tijd voor wat foto’s, hele zeldzame foto’s want stilzitten is niets voor haar![]()
[ [url=m/Gb5KbM.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/45v85C.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9AQbp4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yrFfng.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WLfcRC.jpg]Afbeelding[/url] ]