Zo deze 2 zijn nu 1 dag samen. Willempie is na het verlies van zijn vriendje weer de oude nu hij een vriendje heeft. Lekker vrolijk en popcornen en samen slapen.
Iemand belang voor j ongeopende knoevelshop producten? De bestelling kwam binnen een dag voor baby Mario werd ingeslapen. Het gaat om bumblefoot zalf, Spirea siroop en siroop voor de luchtwegen. Pb maar
Dank jullie wel. Was echt gek op Baby Mario. Maargoed hij heeft een goed leven gehad
Gaby
Geplaatst: 04-03-20 19:29
Hoe gaat het nu met Eefje en Vlekje, Noah? Mooie caafjes zijn het!
Vandaag nogal suf bezig geweest; de Intratuin had een 2 + 1 aanbieding op Supreme Science Selective, dus ik sla vrolijk 6 pakken in. Blijkt dat de BBE maart 2020 is (En ja, daar kwam ik buiten pas achter, toen de winkel al dicht was). Mijn hoofd is er vandaag echt niet bij, en dat blijkt zeker wel uit deze actie. Ik ga ze van t weekend retourneren.
Vind ik t wel apart dat Intratuin zakken met zo'n korte BBE verkoopt...
Dat is wel zuur, zou ik ook niet verwacht hebben eigenlijk...
melody7
Geplaatst: 04-03-20 19:40
Bij Pets Place zijn ze ook in de aanbieding, 2e halve prijs. Ik heb ze daar ook wel eens voor 1+1 gratis gekocht en die waren gewoon nog lang goed. Als het door de houdbaarheidsdatum in de aanbieding is zou dat er denk ik bij moeten staan, het is toch gewoon een folder aanbieding?
Bij de intratuin altijd opletten met datum... heb al meerdere keren gehad dat op een andere plek in de winkel nieuwe verpakkingen lagen en in de gewone schappen oud.
Ik ga dit weekend de zakken terugbrengen. Zouden jullie (als je in mijn schoenen stond) vertellen waarom je ze terugbrengt en kijken of je ze kunt ruilen voor zakken met wel een goede BBE (bijvoorbeeld oktober 2020)? Of denken jullie dat dit gezeur gaat opleveren?
Als je het niet probeert zit je straks met pakken over de datum. Nu zal een paar maanden over de datum heus niets uitmaken. Er zit meestal wel een veiligheidsmarge ingebouwd. Maar als je er erg lang mee doet zou ik terug gaan en vragen om pakken met een langere vershouddatum.
Hier krijgen ze 1x per dag een schoteltje brokjes en 3x per dag een plukje hooi. Op die manier blijven ze 'zoekende' en lopen wat meer zonder dat ze te dik worden. Groente krijgen ze net wat er voor handen is.
Cinnepin
Geplaatst: 05-03-20 14:00
Hier vul ik elke dag hun brokjes bij. Hooi onbeperkt, en dat is belangrijk dat ze dat ook onbeperkt hebben. Groenten 4 keer per dag
Bij mij krijgen ze wel nagenoeg onbeperkt. Zeker de grotere groepen. Wil er zeker van zijn dat ook de dieren die lager in rangorde staan voldoende binnen krijgen.
Emori
Geplaatst: 06-03-20 22:47
Hooi vul ik altijd bij als ik zie dat het op is. Leg ook vaak een bult in een hoek want ze racen er graag door heen en verstoppen zich er in
1x per dag brokjes (waar ze de dag wel mee doen) en twee keer per dag flinke bult groenten