Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ook bij valkparkieten helaas!
Kyto vind het nog prettiger als hij niet te dicht bij komt maar ze lossen het meestal redelijk politiek correct op met elkaar. Wanneer Tommy te ver is waggelt hij er ook weer achteraan (en omgekeerd) dus ze vinden elkaar wel leuk geloof ik
Ik werk nu ook beneden en soms is het echt life national geographic channel dit
Geniet je al van hun gedrag onderling? Ik vind het ZO leuk om te volgen!
Zijn groente eet hij maar vind hij iets minder interessant
Tussen beide vogels gaat het prima, ze zitten vaak wel bij elkaar in de buurt en dat vindt Kyto wel gezellig. Tommy zoekt hem wel op omdat hij tegen hem aan wilt zitten oid, alles dichter in de buurt dan 10 cm vindt hij wat eng en dan loopt hij steeds een stukje opzij. Ik denk wel dat dit nog wat meer losloopt want als Tommy slaapt is Kyto hem stiekem aan het onderzoeken van dichtbij tot Tommy zich rot schrikt van die hand(?)tastelijke vogel naast hem en uiteindelijk schrikken ze van elkaar
Kyto is een beetje de enge vent in de kroeg die interesse in je heeft en van een afstandje griezelig naar je lacht. Ik ben er ook nog niet uit welke van de twee de overhand heeft, ze zijn wel elkaar gewaagd wat dat betreft. Nu het eetbakje wat leger is er iets minder liefde want het zijn allebei onwijze vreetzakken. Bij Kyto zie ik echt een hele grote positieve verandering, hij poetst weer minder dan eerst, heeft minder echte 'schreeuw'momentjes (behalve wanneer ik bel
) en is een stuk ondernemender/speelser geworden. Voor Tommy is het denk ik leuker als er een derde komt, Kyto is een beetje klunzig soms. Maar goed, eerstmag Tommy zich nog even settelen hier en dan hopelijk het volgende jaar er een Tommy 2.0 erbij (eentje die minder eet, deze twee vreten me kaal
) 

.
). En ik denk een pop maar dat durf ik niet met 100% te zeggen

Dat overleeft die turqoisine niet denk ik.. Grasparkieten zijn rotzakken, volgens Google zijn turqoisine parkieten heel zachtaardig ik zou er 1 vd zelfde soort bij zetten.