Klopt zeker, maar je ziet vaak al wel of het een heel zelfzeker katje is of juist een wat verlegen/afwachtend katje. De eerste zullen vrij snel herstellen na de verhuizing, de 2e zullen de eerste periode (en dat kan best een half jaar of langer duren) nodig hebben en in die eerste tijd bijv angstig zijn.
Bij kittens vind ik dat vaak lastiger in te schatten, die maken nog zoveel veranderingen mee in hun ontwikkeling dat dat ene stoere katje best kan ontwikkelen tot een verlegen kat bijv; of andersom.
Hier bewust voor Kittens gekozen omdat we dachten dat het makkelijker zou matchen. We gingen voor eentje, maar door 'keuzestress' complete nest van 2 mee.
En we zijn dr blij mee, ze zijn leuk samen en met de andere katjes. Leuk om te zien hoe ze zich ontwikkelen en hoe karakters zich vormen. Waren ook zo gewend. We hebben ze nu een week of 6 denk ik, zou ze niet meer willen missen.
sloffiee
Geplaatst: 19-11-15 21:52
Roosch schreef:
Ach dat hummeltje.
Wat een fantastische naam voor een kat. Mau Mau.
Haha ja hilarisch he
Ik heb diva via marktplaats gevonden(iemand vroeg dat hier weet niet meer wie ) maar goed ook want ze kwam echt uit een achterbuurtje ze leek wel uitgehongerd gelukkig gaat het heel goed met haar heerlijk vrolijk en speels dus heerlijk kitten zijn
Leuke foto's zag ik voorbij komen! Morgenochtend vertrekken wij richting Brussel en zondagavond kunnen wij eindelijk Joya ophalen. Dinsdag gaan wij kijken voor een vriendinnetje, die direct mee zou kunnen! Het komt eindelijk dichtbij!!
Rennie89
Geplaatst: 20-11-15 17:57
Tonic is vandaag mee gegaan naar mn ouders. Hij snapte niet waarom die andere katten geen vriendjes wouden worden en zo chagrijnig waren xS
Ah lief! Noa is van een angstige kitten in korte tijd verandert in een aanhankelijke kitten. Volgt me door het hele huis. Komt naar me toe als ik thuis kom. Kijkt me na als ik weg ga. Komt op schoot. Miauwt naar me. Zit naast me met eten. Zo blij!
Mel maakt ook stappen, maar langzaam. Zij was net zelfs bang voor Noa omdat ze die strik om had.. Zucht..