Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
simodi schreef:Ach, wat een bloterikjes!![]()
Wat is nou eigenlijk het voordeel van skinnys?
Bij naaktkatten weet ik dat je er vooral veel meer werk en verzorging aan hebt, en ik vraag me af of het voor het diertje nou fijn is. Het is natuurlijk toch een onnatuurlijke mutatie.
DubbelDun schreef:Ik doe nooit iets aan de huid/haren, alleen als ze iets van schurft/schimmel/mijt hebben. Dan krijgen ze een badje. Showcavia's zullen meer onderhoud nodig hebben, zéker de langharigen, maar hier zijn het gewoon cavia's zonder poespas.
Druppie7711 schreef:Gefeliciteerd! Geen idee of het normaal is, niet veel ervaring met fokken
Ik moet helaas op zoek naar een nieuw 2e skinnyzeugje, het bovenste zeugje blijkt helaas toch een beertje
Dimphyl schreef:Druppie7711 schreef:Gefeliciteerd! Geen idee of het normaal is, niet veel ervaring met fokken
Ik moet helaas op zoek naar een nieuw 2e skinnyzeugje, het bovenste zeugje blijkt helaas toch een beertje
Balen trouwens dat je opzoek moet naar een nieuwtje..hadden ze er daar geen meer?
Hoe is het met malibu trouwens![]()
(En de rest van je bende natuurlijk, maar ik vind malibu stiekem erg leuk haha )